Hernieuwde NA! Jaeger LeCoultre deep sea Chronograph versie 2021

Super gefeliciteerd, mooie JLC :smile:

1 like

Snapte al niet hoe het was gelopen, want miste hem bij Speedy. Fijn dat hij binnen het forum blijft! Veel plezier! :slight_smile:

1 like

Prachtige horloges! En toch best verschillend. De Zenith oogt wat ruiger en meer ‘pilot’ dan de wat nettere JLC. Denk door de grotere subdials en de bezel met op alle minuten markeringen.
Hopelijk heb je de juiste voor jezelf nu te pakken :grin:

1 like

Begrijpelijke stap. Prachtig horloge

1 like

Blijft een topper! :+1:

Geniet ervan! :+1:

1 like

Omdat we weer een dag verder zijn, mag ik het nog een keer zeggen toch?

Wat een gaaf horloge!!

1 like

Ik ben zelf niet zo’n duikerd maar zo’n horloge valt natuurlijk in de buitencategorie :+1: Gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd met deze prachtige JLC!!

Echt wel😎

1 like

Haha morgen weer?

Trouwens die van jou in Cermet behuizing mag er ook wezen! :star_struck:

1 like

Ik begrijp je volkomen, wat een prachtig horloge

1 like

Heel gaaf!

1 like

Prachtig, veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi setje heb je Brick! :+1: :smiley:

1 like

Het blijft een supermooi horloge, gefeliciteerd met de 2e keer. De korrelige wijzerplaat (weet niet hoe dat heet?) heeft echt een hele fijne uitstraling. Heb er jaren geleden één gehad maar kreeg hem niet prettig om de pols dus die is maar kort gebleven. Denk dat het met de straight lugs te maken had.

Er zijn 2 horloges die bij mij steeds weggaan en terugkomen. De ene (IWC 3237) heb ik nu voor de 4e keer (en blijft al jaren) de ander (Zenith Rainbow Flyback, met de kleurtjes) heb ik 3x gehad en gaat nu niet meer terugkomen denk ik. Het blijft een bijzondere hobby zeker als ik terugkijk wat er allemaal voorbij gekomen is de afgelopen tig jaren in de verzameling :slight_smile:

1 like

Schitterende JLC.
Proficiat en veel draagplezier.

1 like

Blijft een topper!!

1 like

geen idee waarom (nou ja… ) maar ik wil hem ook wel haha :star_struck:

Mooi horloge en gaaf verhaal! Ik heb ook echt een voorliefde voor horloges die je overal kan dragen. Mooi exemplaar! Veel plezier ermee :slight_smile:

2 likes

Proficiat! Lekker hoor die zjéé zjéés! Dat met die speedies heb ik ook. Eerste verkocht, toch weer een tweede gekocht en wil nu een derde… (dat wordt dan de tweede in de huidige collectie). En dan moet de eerste JLC nog komen :see_no_evil:

Wat een verschrikkelijk kl💥tehobby

1 like

Prachtig, geniet er van!

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Prachtig horloge!

1 like