Herorientering collectie

Beste medeforummers,

Ik lanceer hier een hersenspinsel. Op dit moment is mijn three piece:

Daarnaast is een submariner altijd een jongensdroom geweest, in mijn ogen de mooiste duiker, los van het rolexgegeven he mannen! :shushing_face:

Ik wil dus de three piece een three piece houden, dus hier even een polleke:

• Seamaster en “Speedy tuesday” eruit, submariner (date?) en hesalite speedy er terug in
  • “Speedy tuesday” eruit en hesalite speedy erin
  • Wees tevreden met de huidige set

0 stemmers

Een zwarte GMT wens heb ik na het beindigen van die modellijn jammer genoeg opgeborgen. Ik ben benieuwd wat jullie opmerkingen zijn!
Vriendelijke groet

Ik kan 3 opties kiezen, is dat de bedoeling?

De Sub ga je geen spijt van krijgen, Speedy zou ik inderdaad omwisselen, de zwarte is de enige echte.

Eventueel een Breitling Navitimer i.p.v. de Speedy, iets meer variatie in je verzameling en wat mij betreft iconischer.

1 like

ST eruit, gewone Speedy erin.

SM eruit, Sub erin.

Edit: stiekemerd, je hebt je poll aangepast. Optie 1 dus.

2 likes

Deze idd

Jaag je droom achterna, ga voor de sub.

Heb niets aangepast maar zie dat je 3 keer kan stemmen :hugs::innocent:

Allereerst vind ik je huidige collectie écht geweldig!

Ik zou alleen die Speedy omruilen naar hesalite!

Een Seamaster is véél dressier dan een Sub en daarmee in mijn ogen véél mooier!

Maargoed, jouw vraag is hier op het forum zo goed als retorisch want bijna iedereen is hier Rolex fanboy en daar moet álles voor wijken. :roll_eyes:

Yeah right :joy:

1 like

Mooie collectie! Ik heb gestemd op Wees Blij.

Heb zelf niets met de Seamaster dus als je echt een Sub wil (waar ik eigenlijk ook niets mee heb :smile:) dan zou ik zeggen die eruit en even sparen voor de Sub. De Speedy en DJ gewoon lekker houden :smile:

Daar moet ik je wel even corrigeren, als het van een ander merk was geweest dan zou het ook goed zijn. Dit gaat over de vormgeving van het horloge, de band en symmetrie. Het enigste probleem dat er mee is is dat het een rolex is want dan is er niet aan te geraken zonder premium of andere…

Waarom niet Speedy Tuesday en Seamaster eruit en Sub no date en Zenith EP erin?

Je kunt het horloge niet zien zonder het kroontje, James Bond en de merkbeleving en dat is meer dan prima!

Mocht dit wél het geval zijn dan raad ik je een Steinhart of Aramar kloon aan! :shushing_face: :sunglasses:

Los van het feit dat de zenith een prachtexemplaar is, heb ik echt een zwak voor de speedy. Zeer mooi uitgebalanceerd, kan op elke manier gedragen worden en heeft een cool verhaal dat me aanspreekt! Maar goede inbreng! :+1:

2 likes

Ja maar dan pak je een hommage terwijl het origineel de reden is. Ik bedoel dat dit rolex gegeven mijn kl**** uithangt :joy: ik heb pech dat de submariner van rolex is. Maar er zit waarheid in wat je zegt!

Ik zou nooit mijn omega wegdoen om te kunnen tonen dat ik een rolex kan omdoen, het gaat me puur om de esthetiek van dat type horloge😎

2 likes

Hahahahaha :smiley:

Nou ja…volg je droom zou ik zeggen!

En regel een advocaat en zet dat verlovingshorloge óók vooral te koop; vind die echt héél mooi en écht iets voor mij! :see_no_evil: :joy:

1 like

Ik mis de echte dresser. De echte minimalistische horloge… of zie ik iets over het oog? :thinking:
Een leuke Glashutte, Nomos, Lange & Söhne zou volgens mij best een leuke aanvulling op je collectie kunnen zijn.

Of zo’n nieuwe Cartier Santos Dumont. Maar niet iedereen heeft behoefte aan een echte echte dresser. Voor veel mensen is een Datejust op jubilee al net genoeg.

2 likes

Dat begrijp ik idd. Maar het was gewoon ff iets wat mij opviel. Hij heeft veel sportieve horloges en ja die mogen vandaag de dag ook gewoon op een pak gedragen worden. Ik zelf zou nooit een Sub, DJ of Speedmaster dragen bij een pak. Wel wanneer ik mij casual kleed. :grimacing:

Heroriënteren? Verdorie, man. Jij hebt een geweldige collectie!

2 likes

Van 3 naar 4 piece gaan :rofl: De sub er bij nemen, ze bijten elkaar niet vind ik. Nieuw spaardoel en van de anderen genieten.

1 like

Er is nog zoiets als draagtijd en dat vind ik heel belangrijk, hoe meer hoe moeilijker en door de week draag ik jammerlijk al geen horloges.