Herorientering collectie

Ik wens je succes. Wel zou ik de zwarte GMT Master in staal een leukere vinden dan die vermaledijde eeuwige sub. Of een leuk aquaracerke, die zijn op het moment tof met de stalen bezel. Of een vintage Turn-o-graph met donkere plaat die je dan door Rolex op WR kon laten servicen met nieuwe pakkinkjes en zo.

Want ja, een bond-watch, speedy en sub… Oh well.

:point_up: Kijk. Dat zijn nou eens suggesties voor de heer met de ballen om eens wat anders te doen.

Ook al is de halve hip-hop wereld ook al op diamonds op me cartier overgeschakeld, het is nog steeds wat onderscheidender.

1 like

Ja de zwarte gmt blijft een topper maar ik weiger grijs zoveel neer te tellen. De wereld is omzeep :rofl:

Ik had een TH aquaracer WAN2110, een mooie waarvan ik lang genoten heb! Hij ging naar mn broertje omdat hij mn getuige wordt. Dus Aquaracer doet het niet.

:thinking: Eh, que?

Een WAY2113.BA0928 is anders, als dat het bezwaar is. :slight_smile:

Nee die WAN2012 was nog met ronde markers, nu zijn die driehoekig/staafvormig en die doen het niet voor mij op een duiker, moet me beter verwoorden! :smile: is pure smaak hoor

1 like

Een Sub is een geweldig veelzijdig horloge. Buiten het forum kom je ze op straat echt niet veel tegen. Speedy wordt niet veel of niet gedragen, dus eruit en en hesalite versie erin. Ben ook niet zo’n fan van de Seamaster.

1 like

Als er iemand ruilvoorstellen heeft biedt maar aan :rofl:

Zo lang je geen ICT oplossingen of projecten verkoopt, inderdaad. En zolang je niet aan de Zuidas werkt. Of in de hip-hop wereld zit. Danwel bij KPMG, Deloitte, EY, PWC of andere consulting firma’s werkt.

Ik heb in m’n werkzame leven vele dozijnen van die dingen gezien, maar grappig genoeg maar één eenzame SKX en één Aqualand. :slight_smile:

Speedy Tuesday lekker houden! Top horloge!

Rollie lekker van afzien. Kun je niet in het openbaar dragen zonder op je hoede te moeten zijn.

Gefeliciteerd met de domste HF opmerking van de dag! Je hebt niet één, niet twee, maar een hele schaal vissticks gewonnen.

11

Geniet ervan!

4 likes

Ik draag mijn datejust het meest :rofl:

I.p.v. sub een ym

Provinciestad België. Ken veel mensen die bij Deloitte en PWC werken. Ook velen die in de financiële wereld zitten hier in België. Weinig Subs en al helemaal weinig Rolex. Zal wellicht in Nederland wel anders zijn…:wave:

1 like

En nu ik er aan denk. Ken ook de 2 topmensen (eigenaars van de grootste ICT bedrijven hier in de omgeving). De ene heeft een Omega Railmaster (top horloge) en de andere een IWC.

1 like

Wordt IWC hier ook niet meer geapprecieerd en bekeken dan rolex? Al zeker na die roof bij de AD In waregem!

1 like

:joy: Beetje mijn wereld minus Zuidas. Vorige week nog een horlogegesprekje in de lift met random meneer met two tone sub. Vind ik veel leuker dan een forum.

1 like

Hmmmm heb geen warm gevoel van de YM. Dank voor de inbreng!:stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Sorry ik ging offtopic. Seamaster eruit, iets speciaals erin. Iets wat je niet te vaak ziet.

Lekker hoor :shallow_pan_of_food: !

Wanneer kan ik ze verwachten?

Daredevil!

Optie 1

:point_up_2:

Go for it :+1:

1 like