Hersenspinsel, advies gevraagd

Goedemorgen forumleden,

Ik heb sinds een aantal dagen een kronkel in m’n hoofd (meer dan normaal :stuck_out_tongue_winking_eye:) dat ik een Breitling wil proberen en wel een quartz van een mooi (klein) formaat, te weten de A64350 (38 mm) of de A57350 (34 mm) als beater, aangezien ik geen beaters meer in de collectie heb. Het liefst met een zwarte wijzerplaat. Wat denken jullie, jay or nay?

A64350

A57350

Bij voorbaat dank!

3 likes

Doen! Prachtige horloges, wel in 38, 34 wordt wat te klein (voor de hoogte…)

Dick

2 likes

Helemaal geen gek idee, mijn Quartz Omega en Quartz Tissot zijn erg handig om te hebben. Een Quartz Breitling als dagelijks horloge lijkt me best wel mooi!

2 likes

Breng ik je op ideeën Hans? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Doen! Maar dan wel voor een 38mm. 34mm is echt een vrouwen model en voor een man zeker bij Breitling te klein.

En waarom Quartz en geen automaat? :smirk:

2 likes

Wie weet, maar dan moet ik van m’n Omega syndroom afstappen😀.

2 likes

@Jurtz
34 zou ik niet doen, maar voor de rest, wat let je :+1:

Ik heb ook een 34 duikertje maar dat is voor een 17,5 pols
echt te klein.

1 like

Voor een beater wil ik een grab and go, geen fuss met op tijd zetten en eventueel de datum goed zetten. Gewoon niet naar om hoeven kijken zeg maar. Overigens: ik heb een heel dunne pols, dit is bijvoorbeeld 30 mm:

1 like

Fuzz :grin:

1 like

Mijn andere hobby:

Fuzz pedaal voor m’n basgitaar. :smile: :+1:

4 likes

Voor grab and go is quartz altijd het beste.

Heb er altijd eentje in de aanslag ingeval van brand, overstroming of atoomaanval :grin:

1 like

Breitling moet gewoon minimaal 38mm zijn :sunglasses::+1:

1 like

Haha ja daar zit zeker wat in!

1 like

Wooowie! de Big Muff :+1:

De super ztofzuiger sound, mag niet ontbreken bij iedere elektrisch jammerhout bespeler :wink:

Ah da bass muff.
Zit er ook een ‘blend’ op?

Bij veel basfuzzen valt het laag zo weg.

1 like

Wat vinden jullie van deze derde optie? Ook 38 mm.

1 like

Is die echt? :thinking:

Hij doet het heerlijk en je gaat met de tone knob de treble goed regelen, helderder en minder helder, zeg maar.

1 like

Komt van Chrono24, dus dat lijkt me wel? :sweat_smile: Ref. A57035. Hij komt ook van een officiële Breitling retailer.

Ik vind die beatblast er niet uitzien eerlijk gezegd.

1 like

Dat zegt helemaal niks. Chrono24 is a freaking warzone. @AmsterdamVintageWatches heeft regelmatig fakes ontmaskert/exposed op chrono24.
Chrono24 is een platform waar ik iig nooit een horloge zou kopen.

2 likes