Goed om te weten!
Kan me niet voorstellen dat deze echt is.
Het ziet er miserabel uit voor een Breitling.
Die is wel echt. Heb m zelf ook gehad. Zit trouwens geef saffiertje in
38mm is wel de minimale maar mi voor een Breitling. Zelfs dat vind ik al erg mini eerlijk gezegd
Ik denk dat ik de A64350 het mooiste en aantrekkelijkste vind.
Hoe het ook alweer dat Nederlandse adres/site waar heel veel vintage/tweedehands Breitlings te koop staan?
Okay, maar 38 voor een Breitling?!
Dat is net of er een dikke man in een Fiat 500 probeert te stappen.
Ik zou nog eens goed nadenken.
En vooral ga passen als dat mogelijk is.
Heb je de foto gezien van mijn 30 mm Bulova om mijn rechterpols (iets dikker dan links, want ik ben rechtshandig)? That should give you an idea of the size of my tiny wrist.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Ja was een site met echt 20-30 van de wat oudere colt of superocean modellen voor mooie prijzen.
Ik heb al 3 aankopen gedaan via Chrono24 en tot nog toe prima hoor. De laatste moet nog komen want heb ik net besteld. Wellicht is het bij vintage en zeker de hig-end merken wat beter oppassen.
OT ik zou voor 38mm gaan maar als jij erg dunne polsen hebt zou een 34 misschien ook erg goed passen. Qua merk/modellen spreekt Breitling mij niet heel erg aan en zou niet weten welk model.
Als je het écht wilt, waarom niet? Het enige dat mij zou tegen houden is:
Klinkt als een impulsieve ingeving/snelle oplossing, maar:
Volgens mij heb je dat voor jezelf al recht geluld. Gewoon doen dan!
Zou eerst eens in real life gaan passen als ik jou was. Heb zelf redelijke smalle polsen en vond een 38mm breitling te klein.
Ja prima om 38-40 mm te dragen. Vind een Aerospace ook wel een optie voor je. Kan ook met leren bandje en draagt klein. Maar zou niet kleiner dan 38 mm gaan inderdaad.
By the way mijn polsomtrek is 17,5 cm.
Dat valt toch reuze mee dan. Ik kom op ongeveer 17cm en dan is 38 echt een goede maat. Voor mij is 40 wel de max met mijn pols al zit ik liever lager.
Een 34mm duiker oogt wel flink kleiner dan een 34mm dress watch. Dat lijkt me te klein bij 17,5cm pols.
Wat is dit?? Zijn er andere maateisen aan Breitlings dan aan Omega’s, Orissen of Seiko’s?? Ben benieuwd naar de redenatie. Ik ben bang een redenatie in de trant van “Breitlings zijn lawaai voor het oog, en je kunt niet zachtjes schreeuwen”
In mijn ogen: Een 38mm met flinke bezel past bij je pols. Of niet. Passen dus.
Heb een vrij platte pols met een omtrek van 17cm,
Sommige hebben ronden polsen waardoor de ene horlogekast anders kan zitten dan de andere.
Qua gevoel van hoe het desbetrefde horloge om je pols zit, kun je beter altijd eerst even passen. zeker bij duurdere horloges.
38mm met een bezel zoals Breitling ze monteert krijg je een erg klein glaasje en dito dial vind ik.
Een Breitling (zeker een duiker) mag wel wat body hebben.
Een beater en automaat gaat toch niet samen?
OT: mooi formaat en horloge de 38mm
SKX007? Perfecte beater ook automaat