Hersenspinsel, advies gevraagd

Tuurlijk wel. Denk maar aan alle SKX-en die als beater worden gebruikt.

1 like

Antwoord in Stereo hihi

Ja maar ik snap die term beater dan misschien niet? Je kan een skx of elke andere automaat echt niet omhouden met bepaalde werkzaamheden

Als dagelijkse beater zeker wel. En dan heb je ook nog een bouw- beater Casio F91 nodig voor twee tientjes.

Zolang je er geen golf mee gaat spelen of ermee in de MRI scanner gaat is er niks aan de hand.

2 likes

Ik heb al 2 automaten stuk, skx en Oriënt.
Omdat ik ze tijdens klussen niet heb afgedaan
Imo is een beater een horloge die je ten alle tijden kan dragen

Als klussen met een betonklopboor is dam zou ik ook geen automaat dragen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nee gewoon simpel kluswerk, wat wandjes en plafonds verwijderen en opnieuw maken, keuken slopen en plaatsen dat soort werk (horloge links, en ben zelf rechtshandig)
Maar goed toen ik de skx had wist ik nog niks van horloges, tijdens de Oriënt las ik hier al wel mee en wat meer verdiept maar toch vind ik dat het weinig kan hebben
De term toolwatch slaat ook als een p*k op een drumstel😂, zodra je je tools pakt kan je je horloge afdoen

Daar wil ik dus die Breitling voor. Daarmee hoef je niet op te letten voor de deurknop van de voordeur. :wink:

Bij atoom aanval zijn alle quartz horloges stuk door de emp.

:face_with_head_bandage:

Ja en mechanisch niet dan? (Magnetisme :wink: :wink: )

Elektro magnetische puls… Die gaat echt niet alles magnetiseren hoor… Meer dat die puls in de electronica een spannings piek veroorzaakt.

Dus alle elektronica blaast op, maar mijn mechanische horloge loopt dan nog netjes op tijd? I don’t think so :stuck_out_tongue:

Alle horloges behalve een dikke klatsert van een Breitling mien jong :sunglasses::stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Volgens mij zegt de polsomtrek ook niet alles. Er zijn nu eenmaal mensen met brede/dunne (ovale) polsen en mensen met meer ronde polsen. Voor een horlogeband is de omtrek van belang (duhhh) maar voor de maat van een horloge zegt de breedte meer dan de omtrek.

Dat kastje moet ik ook 'ns proberen…

1 like

Deze ook gezien, ook wel erg mooi! Wat vinden jullie? 37 mm exclusief kroon.

1 like

Van harte aanbevolen! Geen seconde spijt van gehad! :smile: :+1:

Dikke Breitling mien jong :sunglasses: :+1:

Edit: welke site is dat? Misschien bedoelde ik die site wel waar veel tweedehands Breitlings op staan. Logo komt mij bekend voor.

1 like

Todoreloj! :+1: Ik denk eerlijk gezegd dat dit hem gaat worden + het is een automaat! :wink: