Herstelcadeau

Dank voor jullie suggesties!

Probeer haar iets van mijn hobby mee te geven, ze heeft zelf geen idee, behalve dan dat een horloge wel of niet mooi is. Vind het leuk om haar een horloge te geven dat haar, maar ook mij aanspreekt.

Passen gaan we zeker, over een maand of 3. Voor nieuwe of veel geproduceerde horloges geen probleem. Voor de Santos Octagon en Geneve een uitdaging, die worden al 30 jaar niet meer gemaakt :roll_eyes:

Misschien is een Conquest Heritage een idee. Veel sterkte verder!

3 likes

Wie weet valt ie kleiner dan gedacht, als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld de Longines Spirit 37mm vind ik de King Seiko toch zeker kleiner vallen, dus who knows. :man_shrugging:t3: En als ie toch te groot is het misschien een mooi horloge voor jezelf. :wink:

1 like

Goed om samen met je vriendin naar de toekomst te kijken, al dan niet met een mooi horloge
m

1 like

Tuurlijk. Wil ze automaat of handwinder?
De mijne wil quartz want wil bijv. geen afwijkingen.

2 likes

Je hebt 'm gevonden! Lekker nieuw kopen.
En veel sterkte en kracht de komende tijd

2 likes

Ze weet nog niet dat dergelijke keuzes te maken zijn :grin:
Hoe het horloge eruit ziet zowel op het plaatje als om haar pols, is nu het selectiecriterium. Het wordt dus automaat of handopwinder, simpelweg omdat ik van het mechanische houd :wink:

1 like

Mooi!

Helaas valt deze voor haar af, goud vind ze om 1 of andere reden niet bij zichzelf passen. Het kleinste hintje goud is voor haar al een nog go. Behalve, gek genoeg, als het in het uurwerk is en alleen zichtbaar is via een glasbodem.

1 like

Thx! En deze gooit idd hoge ogen. Kunnen we toch beetje ANWB-stelletje spelen, heb zelf een Noth Flag :grin:

Moet mijzelf trouwens even corrigeren: dit is de 32mm versie, die spreekt haar erg aan. Samen met de Octacon nu op de shortlist.

Ik zou dit even bespreken. Mijn ervaring is dat zorgeloosheid van dragen en grab en go karakter belangrijker is dan tandwielen.

Mijn vrouw ervaarde een leen-automaat van mij als verschrikkelijk omslachtig.

1 like

Sterkte met het herstel, en zoals hierboven al aan gegeven de Tudor BB36 of BB32 is denk ik een perfecte keuze!

1 like

sterkte en maak een mooie keuze voor je geliefde

2 likes

Fair point, ik bespreek t met haar

:point_up: dit

met als uiteindelijk resultaat dat het horloge niet gedragen wordt en da’s dan wel zonde. Hier zweert mijn eega bij quartz want geen omkijken naar.

Sterkte de komende tijd! En mooi dat je zo’n cadeau wil gaan geven :slightly_smiling_face:

Misschien is dit een optie, heb je in staal en leer. Dit is de 29mm versie maar je hebt ook 36mm die kun je dan mooi zelf kopen :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

doe de tudor maar. kan weinig mee mis gaan. laat ons je keuze weten.

1 like

Sterkte! Mijn bijdrage, helaas niet in het budget range maar ik vind ze zelf wel mooi
Tissot PRX 36mm

1 like

De PRX staat hoog op mijn eigen verlanglijstje, Goede optie, gaan we ook passen.

Ennuh, denk dat dit een HF unicum is: eerste suggestie ooit die :arrow_down: budget is :rofl:

2 likes

Genoeg suggesties, gaat zeker lukken. Maar veel sterkte voor jullie beide

1 like

:joy: oeps ik bedoel… ff doorsparen voor xxx

1 like