Het andere uiterste, Hautlence

We kennen nu wel die prachtige stukjes techniek van Richard Mille, Urwerk en Rebellion, maar uiteindelijk komt dat de leesbaarheid niet ten goede. Voor leesbaarheid ga je naar Seiko met die Nijntje-formaat lumedots, maar ook dat is niet ieders smaak, om over het gebrek aan haute horlogerie afwerking maar te zwijgen.

Ontmoet het andere uiterste: gewoon -geen- leesbaarheid. Zie de Hautlence Labyrinth, in titanium en goud:

Als de tijd belangrijk is, kijk je wel op je telefoon.

5 likes

Iemand enig idee hoe je hier de tijd op ziet, ik kom er niet uit.

En dat voor maar 10.000 ekkie…

Niet.

Gr, HJR

Ik denk dat je de sinus van het kwadraat neemt van het gradiƫnt waar het linkse balletje heen rolt. Dan heb je de uren.
Voor de minuten tel je het aantal schotjes waar het rechtse balletje tegen aan stoot.
Of zoiets.

4 likes

Ik vermoed dat er een speaker in zit die als je het balletje in het linker gaatje krijgt de uren uitspreekt en in de rechter de minuten. :stuck_out_tongue_winking_eye::innocent::sunglasses:

Voor de mensen die er niet uitkomen.

16 likes

Het geeft gewoon geen tijd aan. Het is het allermooist afgewerkte balletjes-labyrint wat er is. Alle vakmanschap, geen afwijking.

1 like

en soms gaat de tijd niet vooruit, en soms vliegt ie om. Hangt er vanaf of je een beetje een steady klauw hebt. Geniaal.

1 like

Tja ok…

Mist in mijn beleving de esentie van een horloge… de tijd.
Dus tijdloos?!.. haha

instead of imparting the time, invites the wearer to momentarily set time aside, escaping to a playful world normally the preserve of children.

1 like

weet je zeker dat je start-finish niet verkeerd om hebt?

1 like

Vraag me af wat de kroon doet.

1 like

Ik betrapte mezelf er zojuist op spontaan ā€œneenā€ te gaan schudden bij dit horloge(?)…dus…

Grt. Marco

Dat was inclusief hoofdletter en punt letterlijk wat ik wilde posten :upside_down:

1 like

Het balletje (weer) in het spel brengen.

1 like

een horloge om de tijd te doden :grin:

3 likes

Moet toch echt een steekje los zitten bij die lui van Hautlence.
Hoe krijg je het bedacht :joy::joy::joy:

http://dinggo.co/wp-content/uploads/2017/06/safavieh-linda-clock-top-dark-brown-side-tablecoffee-table-with--coffee-built-in.jpg

ā€œZet dat dienblad maar op de klokā€. Dit tafeltje kun je nog eerder een klok noemen dan dat je de Hautlence Labyrinth een horloge noemt. Dan kun je een buste van Beethoven ook wel een klok noemen.

2 likes

Maar de Labyrinth heeft een horlogebandje. Beethoven niet. :joy:

1 like

Die tafel kun je gelijk zetten, die Labyrinth niet, was mijn punt. Beethoven niet maar was zijn tijd ver vooruit en een volledig standbeeld kun je ook een horlogebandje om doen. Of ging het daar niet over.:wink:

1 like