Het bedrag zal absurd worden... maar hoe absurd?

De totale opbrengst gaat naar een goed doel dus hoe zotter hoe beter.
De veiling gaat eind september door in London.
4 spuuglelijke Rolex daytona’s …

Alle 4 worden individueel verkocht dus niet als 1 set, wat schat je dat de TOTALE waarde zal worden?

• minder dan 5 miljoen
  • 5 - 10 miljoen
  • 10 - 15 miljoen
  • 15 - 20 miljoen
  • 20 - 25 miljoen
  • 25 - 30 miljoen
    • 30 miljoen
0 stemmers
4 likes

Ik begrijp echt niet waarom je schrijft ‘spuuglelijk’. Ik vind ze knettergaaf! Het zou menig blauw/zwarte collectie flink opfleuren. :see_no_evil:

11 likes

Meer context nodig. Zijn ze van bekende mensen (geweest)? Welk goede doel? Zijn daar nog celebs aan verbonden en hoe zit het met publiciteit rond de veiling. Maakt natuurlijk allemaal uit voor de opbrengst.

4 likes

Ik begrijp dat jij een bod gaat uitbrengen, Pet? Welk wordt 't, voor jou? :wink:

1 like

https://www.phillips.com/article/rolex-cosmograph-daytona-four-seasons-charity-auction-phillips

1 like

Ik vind ze geweldig! Niet €5.000.000 geweldig, maar heerlijk ‘anders’ en kleurrijk

2 likes

Ik vind ze supertof, maar als deze ook weer boven list zullen gaan hoeft het van mij meer hoor.

6 likes

De groen-goud combinatie is op het lijf geschreven van Saudi of de Emiraten, dus die alleen al gaat minstens zeven cijfers.

niks list.4 pièce unique … enkel en alleen gemaakt voor ene goed doel veiling

Dit👆

Ik ook! Wou dat ik ze alle 4 in mijn collectie had, niet om het geld maar omdat ze zo zeldzaam zijn en zo kleurrijk😍

1 like

ALLE 4 gaan ze afzonderlijk al ver in de 7 cijfers.
Ik zou er niet van verschenen zou er zelfs voor de beste ( duurste ) 8 cijfers komen

Bijzonder, maar wel smakelijk. Die wit gouden met paarse lunette en mintgroene wijzerplaat zou ik best een dagje willen dragen.

En natuurlijk toekomstige verzamel objecten die we hoogstwaarschijnlijk nooit meer op beeld materiaal uit het echte leven terug gaan zien. En da’s dan weer jammer.

Ja, je moet maar twee UAE sheiks hebben die op de volgende OPEC eens willen patsen met de kleuren van hun vlag en het ontploft.

Mooi vind ik ze ook niet. De kleurencombinaties zijn mij te random en te opzichtig. Maar goed, wel grappig om te zien.

Het zou toch vet zijn als een of andere rijke mafkees er een koopt en gewoon als daily driver gebruikt haha

1 like

Ik krijg de behoefte om m’n ogen amateuristisch te verwijderen met een vork als ik te lang naar die foto kijk. Echt afzichtelijk. Sorry.

Knal er Invicta op en we lachen ons allemaal de ballen uit onze broek.

Qua prijs? Geen idee. Zal ook een beetje afhankelijk zijn van de economische situatie in het Midden Oosten denk ik? Kan me voorstellen dat de markt op dit moment wat kleiner is met het gerommel met Iran?

Ik zet in op individueel rond de 4/5 miljoen, als set kort onder de 20.

2 likes

inderdaad :rofl: :rofl: :rofl:

2 likes

Misschien omdat het zijn mening is en hij ze spuuglelijk vindt?

Nouja, die eerste Ferrari Luce leverde dik 30 miljoen op. Die is lelijk en niet te verstoppen. Dit is ook lelijk, maar prima te verstoppen…

De mensheid kennende staat dat garant voor heul veul geld.

Is aanzienlijk mooier dan alle andere Ferrari’s van de afgelopen 50 jaar, en mooier dan deze Daytona. Het is geen hoge lat, maar hij komt er overheen.

Hij is daar niet alleen in. :slight_smile:

Volgens mij liggen ze ook bij Intertoys.