Tissot van 1650 Turkse Lira is dan het maximum, ja, maar dan heb je daar dus al wel een automaatje voor
Of in mijn geval : ik zou een duurdere horloge kunnen kopen en hou hem voor gebruik in Turkije. dat lijkt me nog het beste
Tissot van 1650 Turkse Lira is dan het maximum, ja, maar dan heb je daar dus al wel een automaatje voor
Of in mijn geval : ik zou een duurdere horloge kunnen kopen en hou hem voor gebruik in Turkije. dat lijkt me nog het beste
Denk er wel om dat het aankoopbewijs je niet alsnog in de problemen brengtā¦
Tja. Snap je wel.
Maar verder niets ābijzondersā dusā¦?ļø:wink:
Niet dat 't altijd maar bijzonder en in enkelvoud moet zijn. Maar daar gooien ze je er dus ook mee dood?
Zou lekker vreettentje met je vrouw zoeken.
Oja⦠mocht deze onverhoopt nog wel ergens liggen te verbleken in een zonovergoten vitrineātjeā¦
Dan hoor ik het wel weer graag.
Rij ik ff heen & weerā¦
Of is dat āgevaarlijkā te vragen aan een Tissot-fan?
Veel plezier daar.
Wat is er mis met het ontlopen van taksen?
Niks! Groetjes Wesley Snipes
Haha wat een reacties.
Ik zie hier ook vaak berichten dat mensen een āmazzeltjeā hebben gehad met een in de VS besteld horloge. Ik denk niet dat er veel zijn die dan vrijwillig het horloge nog gaan aangeven.
Grappig, door dat ene zinnetje, " ik gesp hem gewoon om enā¦" Krijg je nu de moraalriddertoestandenā¦
Vraag dat maar aan Mr. Capone
Capiche ?
Laat ik net bij de belastingdienst werkenā¦
Als bejaarden-sport-instructeur op een of ander strand aan de Costa del Solā¦
Imho, invoertax (en erfbelasting) is de grootste diefstal in NL⦠gepleegd door onze (zelf benoemde) overheid. Belachelijk gewoon⦠we werken allemaal hard voor onze centen toch. Omgespen, bonnetje weggooien, en met een gerust hart terug vliegen
Ach alles moet toch betaald worden en komt het niet uit de lengte dan uit de breedte
Natuurlijk doe je dat ding gewoon om je pols en geef je dat niet aan.
De moraalridders in dit topic sturen zeker ook zelf een briefje naar de politie als ze te hard hebben gereden maar niet zijn geflitst?
Gewoon direct het bedrag van de overtreding overmaken naar het cjib, de politie heeft wel betere dingen te doen toch?
Ik heb het rekeningnummer vast nog wel ergens liggen mocht iemand het nodig hebben.
Haha ja inderdaad. Op die manier ontloop je de administratiekosten en ontzie je de politie. Win win situatie.
Maar hoe eerlijk is erfrecht?
Volgens mij heel makkelijk te doen. Zorg dat je een paar fotoās op je telefoon hebt staan waar je een mooi horloge op je pols hebt waaronder een van het type dat je wilt kopen. Mochten ze bij de douane moeilijk doen, kan je diverse fotoās laten zien en toevallig ook die je net om hebt. Erg aannemelijk dat die al van jou was en niet nieuw gekocht is. Best simpel te doen hoor en als het om 1 of 2 exemplaren gaat, is het echt niet zo erg. Je bent gek als je het niet doet.
Zowel Capone als Snipes belandden in de bak vanwege inkomstenbelasting. Toch iets anders dan invoerrechten.
Apart envelopje even op de post doen. Doos weg knikkeren, en ā¦
oh⦠wacht.