Het ‘dit droeg ik als tiener in de 90’s’ topic

Ik denk dat er hier ook veel 35-45 jarigen actief zullen zijn.
Ik ben benieuwd wat jullie droegen in de 90’s, vooral ook omdat ik recent mijn tienerhorloges weer vond.
De Lorus verraste me eigenlijk. Deze heeft minstens 20 jaar met batterij leeg en kapot bandje in de kast gelegen. Nieuwe batterij erin en hij loopt, en ook nog eens heel secuur.
Leuk vind ik dat de secondewijzer precies ‘juist’ loopt (jullie herkennen de struggle wel waarbij de 59-00-01 seconde net ‘misslaat’).

De Lorus moet ik gekocht hebben op m’n 14-16 jaar.

De Festina zie ik nog altijd als mijn eerste ‘echte’ horloge die ik rond 2000 kocht (rond m’n 18e).

Wat hadden jullie en hebben jullie deze klokjes net als ik ook nog in een la liggen?

16 likes

Toen ik een jaartje of 14 à 15 was heb ik een Lorus van m’n ouders gekregen. Wat is het eigenlijk toch een afschuwelijk ding, maar desondanks zou ik hem nooit weggooien. Toch die sentimentele waarde hè :wink:

3 likes

Oef. Dat goud inderdaad :sweat_smile:
Verder zie ik vrij veel gelijkenis met mijn Festina. Zal wel de mode zijn geweest toen.

waren dat geen ijsjes?

Ik kan maar net de verleiding weerstaan om een foto van een pamper te plaatsen. Ik kom ook niet uit de 90’s maar ik droeg deze toen ik “jong” was.

4 likes

Wat een geinig topic, ik kwam deze nog tegen laatst

1 like

Ik heb deze gekregen toen ik 12 werd in 1992 en draag het nog steeds een paar keer per maand. De originele gevouwen stalen band en het kunststof bakje waar deze in hoort heb ik ook nog ergens liggen, maar geen zin om die op te zoeken.

9 likes

Ik kocht mijn eerste horloge in 2005, 16 jaar oud was ik. Kocht hem in Apeldoorn bij een juwelier. Dit was de parel:

download

3 likes

20 jaar geleden aangeschaft. Recent weer eens tot leven gewekt. Pols is niks gegroeid in al die jaren…

Nog steeds een leuk ding

3 likes

Ik heb ook zo’n (Spaanse variant van de) Festina.

2 likes

afbeelding

4 likes

Als tiener op vakantie in Amerika gekocht (vrijwel identiek, plaatje van internet geplukt, ik heb hem niet meer):

2 likes

Helaas, ik was geen tiener in the nineties!

1 like

Ik was er niet in de 90’s

6 likes

:joy:
Ach, jouw topic komt nog wel :wink:

1 like

Deze twee digitale monsters. Werken allebei nog en zijn zo fout dat het gewoon leuk is ze weer te dragen :grin:

5 likes

Ik was nog geen tiener in de 90’s, denk dat ik dit droeg… 22408D44-2CE7-4D1C-89AB-181130C0B3C8

17 likes

Deze Casio, kwam hem toevallig tegen bij de verhuizing.

Benieuwd of die nog aan de praat te krijgen is :thinking:

Verder droeg ik ook vaak zo’n horloge met afstandbediening. Fantastisch om bij de Dixons in het winkelcentrum de tv’s te bedienen.

6 likes

Was nog geen tiener toen. Jaar of 8… had als tiener een casio. Die is kwijt.

1 like

Haha heeft de één nu een camera en de ander een bel functie? De eerste Smart watches :laughing:.

Hoe werkte die belfunctie? Je had toen toch maar een aantal mega grote mobiele telefoons of van die auto telefoons?

Leuk om te zien. Ben zelf geboren in de jaren 90 dus dit soort gimmicks uit die tijd zijn ‘nieuw’ voor me.

1 like