Het eind 2021 en 2022 horloge plannen/doelen.

2022 wordt spannend.
Ik ben namelijk van plan het grootste gedeelte van mijn “collectie” te verkopen. Niet wereldschokkend, wel voor mij.
Reden: ik ben er wel zo’n beetje klaar mee. Er blijven een paar dierbare stukken, de rest gaat weg.
Wordt vervolgd……in blauw….

Dick

8 likes

In '21 diverse G Schocks gekocht, met name Mudmasters. Te groot, niet te groot, te groot, niet te groot…uiteindelijk weer verkocht en op de valreep van '21 toch weer een mooi ongeschonden exemplaar weten te vinden.
Seiko automaat erin en weer eruit, idem met een Hamilton pilot, een Edox en nog enkele anderen, waarvan ik niet eens meer weet welke, hebben dus weinig indruk achter gelaten blijkbaar.
Vandaag nieuwe Frogman geretourneerd en hier blijft het hopelijk bij voor nu.
Voorlopig nog niets op het oog voor '22 en dat hoop ik zo te houden voorlopig, geeft rust, al dat geflipper.

Mijn doelen zijn eigenlijk pas voor 2023 and beyond. Ik wil 2022 geen horloge kopen (heard that one before).

Doelen zijn volgende horloges:

1. Nomos Zurich Worldtime in midnight blue:

1. Poljot OKEAH Ocean:

1. Rolex DateJust (126334)

Edit: ik zie dat ik een voorkeur heb voor blauw haha

6 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Nog nooit van gehoord, weer wat geleerd!
:grin::+1:t2:

Ik ben er nog niet uit voor 2022, maar ik heb ook nog wel even :wink:

Op de shortlist staan in ieder geval een Casio Oceanus chronograaf of een Citizen Satellite Wave F900 (daar zijn verschillende uitvoeringen van). Ik heb dus een titanium kwartschronograaf met tijdsynchronisatie op het oog. Een Seiko Astron zou ook nog een optie kunnen zijn.

Maar zoals gezegd, ik heb nog wel even :slight_smile:

1 like

Ik twijfel nog in welke volgorde in 2022 / 2023…

10 likes

De 925 Tudor eerst… Staat in het blauwe deel :wink:

1 like

Thanks, ik heb ze gezien, maar ik betaal dan liever wat meer voor een nieuwe of iets minder voor een “gebruikt” exemplaar (denk ik nu).

2 likes

De zilveren Tudor is ook mijn van mijn 3 wensen dit jaar. Hij ligt al klaar in de kluis. Ik heb hem dus al, maar omdat ik zo ben doorgeschoten met aankopen dit jaar, ‘‘gun’’ ik hem mezelf pas als ik wat andere horloges eruit heb gedaan.

Op dezelfde manier ligt

deze klaar.

Doel 3 is helaas niet realiseerbaar, want ik wil niet boven list betalen, maar de datejust een paar posts up op jubilee…

Samengevat, veel eruit en de eerste 2 NA’s staan al ‘‘vast’’

4 likes

Ik zou graag deze schoonheid willen aanschaffen. Nog even doorsparen.

3 likes

Doel voor 2022!

Hopelijk begin 2022? :smile:

3 likes

Prachtig ding, inspirerende foto…

Helm Vanuatu on ColaReb Spoleto.

4 likes