In '21 diverse G Schocks gekocht, met name Mudmasters. Te groot, niet te groot, te groot, niet te groot…uiteindelijk weer verkocht en op de valreep van '21 toch weer een mooi ongeschonden exemplaar weten te vinden.
Seiko automaat erin en weer eruit, idem met een Hamilton pilot, een Edox en nog enkele anderen, waarvan ik niet eens meer weet welke, hebben dus weinig indruk achter gelaten blijkbaar.
Vandaag nieuwe Frogman geretourneerd en hier blijft het hopelijk bij voor nu.
Voorlopig nog niets op het oog voor '22 en dat hoop ik zo te houden voorlopig, geeft rust, al dat geflipper.
Mijn doelen zijn eigenlijk pas voor 2023 and beyond. Ik wil 2022 geen horloge kopen (heard that one before).
Doelen zijn volgende horloges:
- Nomos Zurich Worldtime in midnight blue:
- Poljot OKEAH Ocean:
- Rolex DateJust (126334)
Edit: ik zie dat ik een voorkeur heb voor blauw haha




Nog nooit van gehoord, weer wat geleerd!


Ik ben er nog niet uit voor 2022, maar ik heb ook nog wel even 
Op de shortlist staan in ieder geval een Casio Oceanus chronograaf of een Citizen Satellite Wave F900 (daar zijn verschillende uitvoeringen van). Ik heb dus een titanium kwartschronograaf met tijdsynchronisatie op het oog. Een Seiko Astron zou ook nog een optie kunnen zijn.
Maar zoals gezegd, ik heb nog wel even 
De 925 Tudor eerst… Staat in het blauwe deel 
Thanks, ik heb ze gezien, maar ik betaal dan liever wat meer voor een nieuwe of iets minder voor een “gebruikt” exemplaar (denk ik nu).
De zilveren Tudor is ook mijn van mijn 3 wensen dit jaar. Hij ligt al klaar in de kluis. Ik heb hem dus al, maar omdat ik zo ben doorgeschoten met aankopen dit jaar, ‘‘gun’’ ik hem mezelf pas als ik wat andere horloges eruit heb gedaan.
Op dezelfde manier ligt
deze klaar.
Doel 3 is helaas niet realiseerbaar, want ik wil niet boven list betalen, maar de datejust een paar posts up op jubilee…
Samengevat, veel eruit en de eerste 2 NA’s staan al ‘‘vast’’
Prachtig ding, inspirerende foto…










