Het is Jomashop en geen idee wat ze normaal gezien doen
Tsja, echt wel jammer. Slechte foto’s maar de afwerking is toch echt fantastisch en dat peripheral in-houae uurwerk met dee nagenoeg onzichtbare rotor is echt wel een toppertje.
Die band is super comfy en die tweede kroon heeft echt wat.
Afleesbaarheid verrassend goed.
Hij staat op de lijst en ik overweeg oprecht of ik komende week deze ga reserveren…
De sunburst alleen onder specifieke hoek, maar de plaat is meerlaags, heeft veel diepte.
Ja, zonde van het merk dus.
Ik heb je gevlagd voor op de man spelen.
Dat is nogal overdreven. Nu, ik verwacht dat voor Brava inmiddels duidelijk is dat hij beetje rustig aan moet doen. Niet de eerste keer dat hij vanuit het niets als door een wesp gestoken reageert. Ik herinner me een draadje over perpetuals dat ook ontspoorde door felle reacties van de beste man. Maar goed, geen inlevingsvermogen past ook wel bij de stoornis waarnaar ik verwees. Dag dag.
Het gegeven dat je initiële reactie is verwijderd spreekt boekdelen. Ik wens je net zoveel zelfreflectie als je van een ander verwacht. Fijne avond!
Idd het vlaggen gaat een beetje ver. De een kan alles zeggen, en de ander moet zwijgen. Zo werkt het niet.
Dit is wel een mooie!
Toch jammer dat een kwaliteitsmerk verdwijnt dat nog verkocht werd bij de onafhankelijke juwelier.
Ach, kan ik het goedmaken? Wil je een lolly of misschien een kommetje water zodat je je handen kunt wassen
Maar goed, er wordt dus goed verwijderd, geen probleem. Maar laten we dan alle ad hominems doen
Heb je @chetbaker nou weggejaagd?
Dat is wel serieus ad hominems
Zonde. Leuke kerel. Hij was eens op een GTG van Roald. Mega gelachen met hem.
Super leuke vent.
Heeft ook serieus een mooie collectie en verstand van zaken
Super jammer inderdaad.
Goede toffe peer, met rete parate kennis die eindelijk eens wat minder mainstream was.
Had soms een ruw randje, maar een duidelijke mening mag. Weggepest door de Rolex brigade.
je schrijft AP verkeerd
Je schrijft Brava verkeerd.
Wat zal jij een voldaan gevoel hebben vandaag!
Wat de beste man zei ging alle perken te buiten. Dus nee, het heeft weinig invloed op me.
Wat? Ss Chet weg? Oprecht zonde en een gemis voor het forum.
Met het vertrek van Chet is één van de mooiste en unieke horlogeverzamelingen van het forum vertrokken, jammer!