Het fotoalbum overzicht 2016

Het einde van het jaar is weer in zicht, tijd om de foon op te schonen.
Naast het dragen van horloge’s vind ik het leuk (meer een obsessie eigenlijk🤔)om fotookes te klikken met een camera of telefoon. De vrouw is er inmiddels aan gewend dat ik niet zomaar een boomstronk, tak, rots, steen of whatever voorbij kan lopen😁. Wie spoort er nog meer niet?
Enkele opbrengsten van 2016 in een vogelvlucht.

En zo kan ik nog wel even doorgaan, bedankt voor het kiekelieren (schroom niet om je ‘stoornis’ te delen) en fijne feest @ll

15 likes

Mooie collage en schitterende horloges en foto’s natuurlijk, top!

1 like

Zo, daar zitten een paar mooie plaatjes tussen! :thumbsup:

1 like

Prachtige plaatjes en horloges.

:ok_hand:
.
.
Elf.

1 like

Erg mooie foto’s. Lees ik nu goed dat deze zijn gemaakt met een mobieltje?? Dat is dan wel een zeer goede camera. Foto 4 is mijn favoriet. Hoe heb je deze gemaakt?

Dat valt nog mee, bij mij moeten ook het fruit in de supermarkt, de tompoezen bij de bakker en fifi van de buurvrouw eraan geloven :upside_down:

Alle gekheid op een stokje, mooie plaatjes, een aantal zouden zo in een bushokje kunnen :slight_smile:

1 like

Die is in zo’n vouwbaar foto studiootje geklikt, gebruik gemaakt van een spot en het horloge ligt op een (kunstof😉) dieren schedel. Beetje met het licht spelen en klikken maar. Geen filter gebruikt maar wel het licht aangepast en de scherpte aangepast. De telefoon is een Motorola G3.

1 like

Ware kunst, nogmaals complimenten.

1 like

Heb ik ook over nagedacht, over de fifi van de buurvrouw dan he🤔. Maar die is in de 80 en ik ben zo bang dat de foto’s dan niet strak en scherp worden.

2 likes

Puike foto’s makker!

1 like

Mooi! Erg mooi!

Wat is onderstaand voor bijzonder ding? Hij trekt mijn aandacht, overigens al een paar keer eerder op HF.

1 like

Dat is een spijkerbroek van Jack&jones🤔 maar die bedoel je natuurlijk niet.
Dat is de Sun 043😉

4 likes

Het ligt toch echt aan je foto’s, via Google vind ik er weinig aan. :slight_smile:
Dus geen instant buy.

1 like

Mooie foto’s :heart_eyes:

1 like

Het is een prachtig dingske, mits op de juiste band gezet. Daar schort het nogal eens aan. Een Fiat 500 trekt me ook niet tot hij op dikke velgen staat😉

1 like

Erg mooie foto`s :+1:

1 like

Hele mooie foto’s.

1 like