Het einde van het jaar is weer in zicht, tijd om de foon op te schonen.
Naast het dragen van horloge’s vind ik het leuk (meer een obsessie eigenlijk🤔)om fotookes te klikken met een camera of telefoon. De vrouw is er inmiddels aan gewend dat ik niet zomaar een boomstronk, tak, rots, steen of whatever voorbij kan lopen😁. Wie spoort er nog meer niet?
Enkele opbrengsten van 2016 in een vogelvlucht.
En zo kan ik nog wel even doorgaan, bedankt voor het kiekelieren (schroom niet om je ‘stoornis’ te delen) en fijne feest @ll
Erg mooie foto’s. Lees ik nu goed dat deze zijn gemaakt met een mobieltje?? Dat is dan wel een zeer goede camera. Foto 4 is mijn favoriet. Hoe heb je deze gemaakt?
Die is in zo’n vouwbaar foto studiootje geklikt, gebruik gemaakt van een spot en het horloge ligt op een (kunstof😉) dieren schedel. Beetje met het licht spelen en klikken maar. Geen filter gebruikt maar wel het licht aangepast en de scherpte aangepast. De telefoon is een Motorola G3.
Heb ik ook over nagedacht, over de fifi van de buurvrouw dan he🤔. Maar die is in de 80 en ik ben zo bang dat de foto’s dan niet strak en scherp worden.
Het is een prachtig dingske, mits op de juiste band gezet. Daar schort het nogal eens aan. Een Fiat 500 trekt me ook niet tot hij op dikke velgen staat😉