Het gaat eindelijk gebeuren..

True. GO heeft dat design gepikt.

1 like

Een used Squale 1521 is (hier op het HF) met wat moeite en geduld wel te vinden. De hyperactieve HF community krijg je er gratis bij :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Nobrainer, dan kies je een cwc diver.

De automaat valt helaas niet in je budget. Die is +/- 1300 icm inklaringskosten.
De quarts (ETA Swiss) valt wel binnen je budget.
Horloge met rijkelijke historie. Als 50 jaar maken ze modellen voor de British forces en de duikers voor The Royal Navy.

2 likes

mwah, historie boeit me eigenlijk geen zak zolang het een mooi horloge is :joy:

Toch bedankt voor de suggestie, leuk horloge maar niet helemaal mijn ding

1 like

Ik ben akelig goed bekend met die community… maar idd ik houd mijn ogen open in het blauw

2 likes

Ik heb nog wel een mooie spb147 op staal die je mag overnemen binnen jou budget.

Dat is wat mij betreft gewoon de reële waarde voor dit horloge.

11 likes

Thanks man, lijkt me een goeie deal maar die datum kom ik gewoon niet overheen… Succes met de verkoop!

2 likes

Nee ik hoef hem niet te verkopen maar als ik er iemand blij mee kan maken die het moeilijk heeft in de huidige economische tijd waar we in leven doe ik dat graag.

7 likes

Dat is erg netjes van je, dankjewel voor het aanbod.

2 likes

Als je het slim doet , net als de Talpa groep met hun veilingen denk ik het niet.
Ach, ik ben ook ergens begonnen. Bood op een horloge verkoopprijs €699,00, koopje dacht ik toen €100,00 fikse korting toch :rofl: :rofl:

Vet ding was dat. Gaaf dat je hem nog hebt, maar mag weg begrijp ik. Ik houd me in.

Heb zelf nog een MKII Stingray, is dat iets voor je Sjoerd.

Gr, Vigorelli

4 likes

Een veiling is toch geen afprijzen.

Dit bedoel ik:

1 like

Ja, deze dus ( ook in het blauw erg mooi)

1 like

Hoi Sjoerd, al een paar leuke ideeën hierboven maar misschien vindt je deze ook wel leuk. Helaas wel met datum en een pukkel, maar wel netjes binnen je budget.

42mm en 30 ATM. Benieuwd waar je op uit gaat komen, wens je veel sucses met je zoektocht :+1:. Mocht je de site willen weten, laat het mij weten.

1 like

Toppie, dit wist ik nog niet. Benieuwd of dit ook geldt voor die zogenaamde veilingen waarbij ze een onzin prijs vermelden. Als dat zo is, zal meneer de Mol toch zijn veilingen moeten aanpassen want die zogenaamde adviesprijzen zijn echt onzin.
Dank voor de link Brick :+1:

1 like

FFS - gaat ie lekker Jambers?

:rofl:

2 likes

is me een beetje te gewoontjes, maar toch bedankt voor de suggestie

dit heeft een beetje te veel Invicta Pro Diver vibes voor mij, toch bedankt

1 like

Overdag is hij een keurig… eh, wacht.

2 likes

man en vader met een kantoorbaan, maar in het weekend identificeert hij zich als Manuela.

20 jaar later…

1 like

Valt best wel mee hoor Chris, ja je hebt gewoon een duidelijke mening over horloges maar bent er ook niet vies van om je eigen horloges onder de loep te leggen :ok_hand:
Zou alleen wel zeggen “kan ook pijnlijk zijn :wink: