Lorier neptune? Geen idee van shipping + import
Deze gaan vlotjes over de 3.000€
nog nooit in het echt gezien maar op foto’s vind ik ze altijd net wat te grof ogen? Weet niet wat het is maar spreekt me niet zo aan
Die Bulova is erg vet zo op het eerste gezicht maar lijkt de case widt/lug width verhouding niet helemaal lekker, daar ga ik wat dieper naar kijken. En de Hamilton vind ik ook wel wat hebben, en volgens mij ook voor minder dan 800 te krijgen als ik het zo snel ff inschat.
Thanks voor de goeie tips hoor, bruikbare suggesties dit!
Idd, was ter illustratie bedoeld…heb geen ervaringen met Baltic uberhaupt…
Nee hoor, en 2dehands goed betaalbaar. Zijn alleen ietwat gevoelig voor krasjes
oogt vrij klein
Ja die Hamilton is dus wel ruig, alleen wel in een andere kleurstelling. de Certina vind ik niks.
ziet er leuk uit, ga er naar kijken thanks!
Had er vandaag een in m’n handen. Kwaliteit van de case vond ik erg mooi. De bracelet leek me een andere.
Wel erg brede wijzers, maar verder een leuk klokje. en niet te duur als er niet te veel shipping e.d. bij komt.
Die gastubes zijn wel een blikvanger
Heet arrow hands. Erg 50s
Spinnaker eens bekijken?
Prijs kwaliteit zeker goed, zal niet in de buurt van een Baltic komen.
edit: er zijn meer modellen dat het kleine fototje die tevoorschijn komt
Koop hem op rubber.
Anders:
- Wolbrook
- Douglas
Als je skeer wilt doen zijn dat leuke opties.
En jij was van de gewone man?
Thanks maat, maar deze is niks voor mij
wel een paar leuke modellen bij, zoals de " Fleuss", maar zijn het ook net niet ben ik bang
een horloge met een bovenbudget van 600 euro kopen is skeer?
Misschien moet jij eens met een doorsnee Nederlander gaan praten gap
Links lullen…
Dat is lang geleden. Mijn vrouw heeft een nieuwe baan, ik ben goed af, rich bitches hier.
Even serieus: Ik heb m’n geduld verloren voor “ik wil wat leuks maar heb het geld niet” aankopen. Je verliest altijd geld wanneer je datgene flippert wat je eigenlijk niet wou hebben.
Het standaard antwoord voor de skere man is een Orient Kamasu, maar dan gaat hij over drie maanden geen klik hebben, schuift hij hem door met 75 euro verlies en is hij uiteindelijk met verzenden weer een meier verder van de Baltic, die hij eigenlijk leuk vindt, af gedreven.
Ik heb zelf niet genoeg geld om niet te sparen voor wat ik echt, echt wil hebben.
Dragen zeer prettig deze glycine duikers.
je hebt een punt hoor, en momenteel staat die Baltic ook wel bovenaan m’n lijstje, maar je weet het altijd zo lullig te brengen