Een gesprek met mij is net masturberen met een kaasschaaf: interessant, maar ook pijnlijk.
Je scoort in ieder geval hoog op zelfkennis
Die eerste is me te druk, 2e is wel leuk maar zou hem wel in een andere kleur nemen
Oef. Ook niet mijn smaak.
Maar even serieus: 701 Inc verzenden is voor een Baltic op rubber is te veel in jouw optiek? Ik maakte geen grappen over de Wolbrook/Douglas.
En zo ver onder budget dat je er nog bijna een Kamasu bij kunt scoren.
Altijd beter dan een sub hommage. Maar ik maak me er sterk voor dat de GO een rich man’s WOLBROOK is.
Maakte GO dit in de jaren zestig? Of zijn het allebei nou Yema Superman hommages?
Mooi die sandwich dial en minimalistische bezel!
Nee, volgens mij maakten ze toen Sovjet meuk.
Dat cijfer design zie je veel in de 60s
Juist. Onder andere op vintage Wolbrook.
True. GO heeft dat design gepikt.
Een used Squale 1521 is (hier op het HF) met wat moeite en geduld wel te vinden. De hyperactieve HF community krijg je er gratis bij
Nobrainer, dan kies je een cwc diver.
De automaat valt helaas niet in je budget. Die is +/- 1300 icm inklaringskosten.
De quarts (ETA Swiss) valt wel binnen je budget.
Horloge met rijkelijke historie. Als 50 jaar maken ze modellen voor de British forces en de duikers voor The Royal Navy.
mwah, historie boeit me eigenlijk geen zak zolang het een mooi horloge is
Toch bedankt voor de suggestie, leuk horloge maar niet helemaal mijn ding
Ik ben akelig goed bekend met die community… maar idd ik houd mijn ogen open in het blauw
Ik heb nog wel een mooie spb147 op staal die je mag overnemen binnen jou budget.
Dat is wat mij betreft gewoon de reële waarde voor dit horloge.
Thanks man, lijkt me een goeie deal maar die datum kom ik gewoon niet overheen… Succes met de verkoop!
Nee ik hoef hem niet te verkopen maar als ik er iemand blij mee kan maken die het moeilijk heeft in de huidige economische tijd waar we in leven doe ik dat graag.
Dat is erg netjes van je, dankjewel voor het aanbod.