Die Samenvattingsfunctie van HF is fenomenaal, laat maar 1 bericht van @Fate_Amenable_To_Change zien , in een draad van 31 in totaal
Hulde HF
Die Samenvattingsfunctie van HF is fenomenaal, laat maar 1 bericht van @Fate_Amenable_To_Change zien , in een draad van 31 in totaal
Hulde HF
Ik ben geen lid van Uhrforum en heb nog nooit iets in het buitenland gekocht. Enig idee wat daar nog bij komt om hem hier in NL te krijgen?
Even een out of the box, want geen echte duiker, maar wel een militair horloge dat 100m WR is en een behoorlijk toolwatch-uiterlijk heeft.
Mecaquartz, dus als je de chrono laat lopen dan toch een sweeping second en met 449 euro ruim binnen budget. En komt zowel met velcro als met mesh.
@ OP: ik vermoed dat je die Baltic toch niet echt, echt wilt anders zou een paar 100 euro je er niet van weerhouden 'm toch aan aan te schaffen.
Wel bedankt voor die link naar Baltic, deze komt erg dicht in de buurt van mijn ideale duiker:
En nog een suggestie (deze heb ik nu, ik had 'm voor < 400 β¬ gevonden):
Als ik ze vergelijk zie ik wel een verschil, die van Uhrforum heeft geen lume pip maar een driehoekje. Heb je een nepper ofzo?
Ik zag het ook. Volgens mij zijn die bezels niet allemaal gelijk. Jaren tachtig hè? Rommelige tijden.
Ik denk dat dat datumvenster er te veel aan is voor hem.
hmm. twijfelachtig. In ieder geval net even voor Uhrforum geregistreerd. kan in ieder geval geen kwaad en kan ik mijn duits weer eens wat bijspijkeren
Wat een monsterlijk lelijk ding zeg
Mocht je belang krijgen bij een glanzende Ocean 1521, ook hier valt te praten. Ome @Blufkakel kent het horloge, die heeft 'm ergens in 2018 al eens een week of twee geleend.
Thanks Chris! Die is me iets te blauw maar het aanbod wordt gewaardeerd!
Ik heb ook behoorlijk weinig met duikers tot nu toe, maar die Fleuss (en dan vooral de sunset orange) bevalt me wel. Die zie ik me vroeg of laat wel nog eens aanschaffen. Deze Spinnaker vind ik anders ook wel iets hebben: https://spinnaker-watches.com/products/piccard-automatic-volcano-black-sp-5098-33.
Weet je, op het eind van de rit praat ik er wel over, maar heb ik 'm over zeven jaar nog, wat ik je brom.
Maar hij is inderdaad te blauw om makkelijk te combineren met dingen.
Zat vandaag in mβn mailbox:
Bang for Buck denk ik dan voor 350 USD - 10% bij inschrijving nieuwsbrief. Wel douane en BTW bijtellen.
Uitgave van 30 stuks.
Oeh die is ook wel lekker ja⦠thanks! Ff beter bekijken
Heb zelf een Hellgray met de VK64, leuk ding, Canadees, microbrand.
Die duiker heeft een automaatje NH35, vinkt dus wel wat hokjes af van je openingspost!
Succes.
Een Squale 1521 misschien? Er staan er enkele in het blauwe gedeelte rond je budget.
Een Tuna is ook leuk als je meteen in het diepe wil springen met een duiker. Zal net zoals whiskey en olijven even wennen zijn, maar even later krijg je er niet genoeg van.
Ja die staat wel op de shortlist, erg leuk klokje hoor! Tuna is niet zo mij ding. Een keer een paar weken als Fiffer gehad maar was het toch niet voor me.