Het Gespentopic

't Is dat mijn heup het af laat weten, anders had ik liever nog steeds mijn handen vuil gemaakt dan op kantoor gezeten! :wink:

Dat is een stevige jongen!

1 like

:wink:

5 likes

4 likes

Mooi! Wat is dit voor gesp?

2 likes

@Windhund Anonimo

1 like

Heb al een tijdje deze MX liggen, maar heb geen gepolijste Pam meer :sob:

4 likes

Longines 1cm gesp! ;D

5 likes

Prachtig!

1 like

Het is wat stil in het gespentopicā€¦

Deze kreeg ik een keer opgestuurd voor een prikkie van een bekend forumlid dat weet dat ik niet bang ben voor een kinky bandje. Op de foto kon ik niet zien dat het GespZILLA was waar ik mee te maken had. Dat was wel even schrikken bij het uitpakken.

Uiteindelijk maar als extratje in een pakket gestopt dat op transport ging naar het oosten met een Gruppo Gamma

4 likes

:joy:

1 like

En hier dan een close up van de eerder gememoreerde vouwsluiting van Zenith.

Ik ben een fan!

3 likes

Ik gooi dit topic nog eens omhoog. Heeft iemand advies voor goede aftermarket gespen die er niet zo cheap uit zien?

De gespen van Camille Fournet zien er bijvoorbeeld degelijk uit, maar die zijn niet los te bestellen:

Hetzelfde geldt voor die van Bulang & Sons:

Ik heb er best wat geld voor over om eens wat betere gespen te hebben, maar het is zo makkelijk nog niet om die te vindenā€¦

Ik draag nu veelal mijn Nomos gespen op andere horloges, maar ergens blijf ik moeite hebben met het dragen van een horloge van merk X met een gesp van merk Y.

3 likes

Haha grappig, ik zit net naar deze te kijken:

Als het zover is verdient die ook wel een leuke band van @anon94081762EV

3 likes

Bij deze gesp

Hoort dit horloge

2 likes

Incoming! :bomb: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dat is leuk, Remie! Hoewel ik die enorme ingenaaide gespen persoonlijk vreselijk vind. Weet jij misschien een goed adres voor aftermarket gespen van goede tot zeer goede kwaliteit?

1 like

Dank je @Windhund. Ik gebruik alleen maar deze eigenlijk :wink:

1 like

Je logo staat echt heel kek!! Mooi detail op een 7t2 aan je Pam. Maakt het mooi af!

1 like

Dank je Onno! :pray:t3::pray:t3::pray:t3: