Sodeju.
Vind het een mooi horloge!
Mijn hemel!
Hee, is die rechter nou een Tudor Bl… oh… wacht. Anderzijds zijn die inderdaad zeldzaam voor 1100 Euro. Waarbij, de Sea Fury is lachen, dat ding is net het liefdeskind van een Seiko SNZH57, een Squale en een Blancpain 50 Fathoms.
Hij biedt ook Steinharts aan van rond de 1000 dollar. Ik vraag me werkelijk af of daar nu kopers voor zijn.
Dit topic was eigenlijk een poging om (schaamteloos) te laten zien dat ik echt van alles heb variërend van de ‘oeh aah, leuke Rolex’ tot de 'j.z.s wat een kl.teklok" . Het maakt me ook geen uit wat men daarvan vindt, want juist die diversiteit maakt dat ik veel plezier heb van deze hobby. Ik geef echter toe, ik hoef wat minder te slikken met een Rolex dan met mijn…
En ja…ik wou ook een keer een topic met meer dan 5 reacties en dit leek me een goede kans

Dat is hip joh
Is dat niet gewoon een omgebouwd zakhorloge uit de eerste wereldoorlog? Serieus?
Zoals opgemerkt.
Las ik later, ik was lui. Mea culpa.
Jazeker, en het is zelfs nog iets ouder dan WO I. Blijkbaar is er een markt voor polshorloges op dat formaat. Misschien dat er in de Oekraïne veel potiger kerels rondlopen dan ik, op mijn arm zou dit volgens mij idioot staan.
Wat leuk, een topic waar je de horloges van mede HF leden af kan zeiken.
Thanks voor het onder de aandacht brengen van mijn horloge hier @jeroenderee, helaas heeft het nog niet geleid tot de verkoop van het horloge.
Mocht je zelf interesse hebben (je heb immens de advertentie bekeken) dan mag je altijd een bod uitbrengen
Hij is best vet!
Hey Eduardo, ik hoop dat je begrijpt dat dat geenszins mijn bedoeling was als topic starter!! Ik wilde juist aantonen dat ik als horlogegek van heel veel horloges hou, ook die horloges die door anderen vaak bestempeld worden als afzichtelijk, not done, etc. De horloges die ik hier gepost heb zijn dan ook allemaal van mij. Het is dus zeker niet als afzeiktopic bedoeld, eerder als een ingang om ook die minder gewaardeerde horloges wat in de schijnwerpers te zetten.
Ik twijfel of je dit echt meent… Maar dat laten we maar in het midden