Het grote 'dat merk komt er bij mij echt nooit in, oh toch wel' topic

Ben geen fan van het merk. Ze brengen tegenwoordig duikhorloges uit met 30m WR.

Dat is niet iets waar ik achter kan staan.

2 likes

Ik dacht dat we het hier hadden over merken die eerst je weerzin wekten, maar waarvan je uiteindelijk tĂłch naar tevredenheid een horloge in huis haalde.

Dat is sowieso OK, al zie ik je meer als een kaal mannetje met een lange, recht afgeknipte grijze baard. Met een Calatrava. :ok_hand:

Ik niet, een weekje Turkije is maar 4.5k.

Met andere woorden, ik zie geen reden om ooit kaal te worden :nail_care:t2:

2 likes

Mijn “verhaal” is eigenlijk vrij beknopt
 :hugs:

Alles boven mijn budget “komt er bij mij echt niet in” totdat het “oh toch wel” kan. :yum:

3 likes

Bijna tien jaar geleden liet ik hier horen dat mijn grail een gouden Calatrava was. Het hoogste wat ik tot nu toe bereikte was een Expl.2. Maar er zijn ook ‘goedkope’ P.P.'s! Ik ben er bijna!

3 likes

Ik sluit geen enkel merk uit. Zijn veel merken die goede en minder goede periodes hebben gehad.

Er zijn wel bepaalde horloges die ik nooit zou kopen.

Het enige merk wat er denk ik voorlopig niet in komt is Breitling. De reden is simpel, de horloges die ik mooi vind overlappen teveel met horloges die ik daarvoor wil aanschaffen. Of dat plan gaat zoals gewenst weet ik niet, van de week is mijn plan ook al door de war gegooid door ineens een tag heuer te kopen die eigenlijk pas later op het lijstje stond.

Daar gaat dit topic niet over. Laten we weer terug gaan naar het topic. Ok?

Seiko komt er niet meer in.