Zulke lichte zou ik zelf niet dragen, maar wel mooi ton sûr ton met je tatoeage.
Hahaha. Hilarisch dit!
Je bent nu plaatjes op Zalando aan het opzoeken om je punt te maken.
Dat is dus exact het punt dat @Brick maakt.
Je hebt mensen die zoeken naar externe validatie zoals lijstjes en mode sites om te bepalen wat ze mooi vinden…
Je hebt ook mensen die zelf smaak hebben.
Kan goed hoor
Gewoon doen
Ja lekker hoor! Een mooie dresser met denim staat altijd goed, dat draagt net ff dat extra stukje casual klasse uit. Zeker op zwart leer is dat vet.
Top dit!
Dress watch kan altijd i.m.o.
Dus dit draag jij als je gaat tennissen?
Nee. Dan draag ik liever mijn sub onder een jasje.
Dat vind ik dan toch sportiever.
Dank.
Gelukkig valt er over smaak te twisten itt het gezegde. Italianen doen dat al eeuwen.
Afschuwelijk. En daar hoef je niet eens een pak voor aan.
Sorry, niet mijn ding, maar onder een pak kan een witgouden nog best.
Ik weet het
Onze smaak in Rolex komt zeker niet overeen, gelukkig kunnen we wel door een deur wat betreft Jaeger-LeCoultre
Volgens mij was Don toch fan van Ebel?
Het is dat je erom vraagt.
Maar ik vind dit echt een wanstaltig horloge.
En dan heb je daar niet eens een pak voor nodig…
Don Johnson & Philip Michael zijn wel geweldig overigens.
Dit is de enige externe validatie die ik nodig heb.
Heeft deze ook van die afgeknaagde middenschakels dan?
Leuke advertentie van Enicar @SybrenAnne. Wel een wonderlijk verhaal. Het lijkt erop dat zij claimden ultrasoon reiniging te gebruiken om alle onderdelen ultrasoon te reinigen voordat het horloge gemonteerd werd? Laat ik nou geleerd hebben dat je ultrasoon reiniging juist niet voor horlogeonderdelen gebruikt? En dan dat verhaal over die olie? Fantastisch hoor, dat je dan zeker 3 jaar zonder service toe kan…
Ik vond trouwens nog zo’n leuke advertentie uit 1957 van Enicar met ronkende claims:
3 jaar zonder onderhoud !!! (wow!)
getest voor 600 feet !! (bijna 200 meter) (oei!)
het meest waterdichte en drukbestendigste horloge in zijn soort (nou nou!)
het sterkste horloge ooit gemaakt! (sohee!)
het beste staal! (maar natuurlijk!)
Die Enicars waren prachtige en kwalitatief best goeie horloges. Zeker wel, maar je kan ook overdrijven…
Nou vooruit, nog eentje dan, in Italië (1955) konden ze er ook wat van:
Leuke en informatieve site! Dank voor het delen. En on topic: Jouw Enicar mag er ook wezen!
Een prachtige dresser wat mij betreft. Sportief en toch chique, zeker met die mooie (lizard?) band.
Prachtige wijzerplaat en ook nog eens een bulls eye! Daar word ik nou hebberig van!
Veel draagplezier met dit mooie exemplaar.
Ik ben het helemaal met je eens. Dressers kunnen altijd tenzij je juist iets gaat doen waarbij een toolwatch veel beter tot zijn recht komt.
Ter referentie; ik kwam in een horlogemakersboek uit de jaren 50 tegen dat horloges ieder jaar(!!!) geserviced moesten worden… de oliën zijn er dus gelukkig flink beter op geworden.