Het Grote goudkleurige Invicta afzeik topic

Ik merk her en der, in bepaalde reacties en likes, dat er behoefte is, om de Grote goudkleurige Invicta af te zeiken.

Nu staat mr de Vries overal voor open en opent voor deze forumvrinden een speciale, Grote goudkleurige Invicta afzeik topic.

Hij is natuurlijk niet van het netvlies af te krijgen, maar voor diegenen die hem niet meer voor de geest kunnen halen, is hier een foto van de Grote goudkleurige Invicta.

Ik wens jullie veel plezier!

20 likes

Gepaste forumnaam

7 likes

Het forumnaam naam is van een Oostenrijkse Fiat tuner. Dat het andere gevoelens oproept, vind ik erg spijtig…:kissing_closed_eyes:

3 likes

Ik zie de gelijkenis met het horloge

34 likes

Ieder z’n ding, geen zin om af te zeiken dus en al helemaal niet wanneer je er om vraagt :wink:

8 likes

Het is ook met een lach bedoeld Alex

1 like

Waar mijn forumnaam vandaan komt

https://www.google.nl/search?q=provocatione&prmd=mivn&sxsrf=ACYBGNTjZZaPzXvGJqQvJT622o5ftCCF4g:1572609627521&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjVud-x-8jlAhXNa1AKHavLAU0Q_AUoAnoECAwQAg&biw=360&bih=560&dpr=3#imgrc=_tW62Q7cM294vM&imgdii=cXHBvpYs9mPRgM

Topics hebben nogal eens de neiging om te ontsporen hier maar snap je achterliggende kwinkslag uiteraard

2 likes

Ik draag liever een Brunmontagne. En daarmee is alles gezegd.

12 likes

Volgens mij was er al een “roast my watch” topic, maar vooruit: Yo watch so fat it went to McDonald’s, and they had to call Wendy’s for backup.

13 likes

Dat is hw in het heilige gedeelte, ik ben niet verlicht genoeg om daar te mogen wandelen.

1 like

Oh, geen idee dan, daar ben ik nog nooit geweest.
@schoen waar is je oude topic?

1 like

Ik heb erger en groter gezien. Het is absoluut m’n ding niet, maar om hem nou af te zeiken? :grin:

1 like

Waar blijft @Chillekasper :sunglasses:

2 likes

:joy::joy::joy:

1 like


Gouden Invictas zijn gewoon leuk! Heb deze aan mijn dochter gegeven. Ze vind hem veel cooler dan de Michael Kors klokjes waar haar vriendinnen mee rondlopen en is nog een automaat ook.

26 likes

Ik vind 'm prachtig! Uitzonderlijk! Magnifiek! :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

2 likes

Tja, vind hem wel

7 likes

:joy::joy::rofl:

Invicta is een merk dat een lacune in het horlogelandschap opvult.

2 likes