Het Grote goudkleurige Invicta afzeik topic

Ik vind ‘m niet eens het afzeiken waard.

2 likes

Ho ho, niet oftopic gaan!

2 likes

Hahahaha!

Die is dan met één zo’n dikke klatser ook meteen gevuld.

1 like

:sweat_smile:

1 like

Uiterst smaakvol! :ok_hand: Een chique verschijning aan de pols. Snap ook niet waarom mensen zoiets af zouden willen zeiken. :thinking::laughing:

3 likes

:joy::joy::joy:

Ik ook niet, dacht zal wel bij twéé reacties blijven.

2 likes

Waarom de goudprijs zo stijgt? Omdat er een astronomische hoeveelheid is gebruikt bij de productie van dit horloge.

2 likes

:joy::joy::joy:

Ik mocht zelfs van Invicta bij de goudmijn kijken!

Mijn topic? Ik ben veel te verlegen en bescheiden om topics te openen.

2 likes

Zo slecht is je horloge niet hoor! Het is alleen zo dat de meesten hier vrij conservatief zijn wanneer het gaat om horloges. Zo’n sportief ogende, opvallende ding valt dan niet in de smaak. Overigens wanneer het dan over hun smaak gaat dan is het ook maar de vraag of het echt smaak is of gewoon als een stel schapen :sheep: elkaar achterna wandelen. :sheep: :sheep: :sheep::laughing::laughing::laughing:

Op YouTube en het internet kom ik zoveel andere merken en modellen tegen waar niemand mee rondloopt, maar die op zijn minst net zo goed al dan niet beter zijn.:wink:

3 likes

Sportief en opvallend zijn wel de laatste problemen van dit horloge.

11 likes

U vraagt wij draaien :joy:

5 likes

What was seen cannot be unseen. Kunnen we niet gewoon een Invicta stop doen tot einde jaar?

3 likes

nou dat denk ik dus niet. Invicta’s zijn heel jeugdig, hebben een “over de top” look. Zijn dus heel aanwezig. Daarnaast vaak ook aan de grote kant. Dit zie je dus ook terug bij andere merken zoals Richard Mille of Jacob&Co. Alleen verschil is dat een Invicta heel wat goedkoper is en betreft “watchmaking” veelal aan de onderkant bungelt (wat natuurlijk ook niet verkeerd is, gezien de prijs).

1 like

Leuk horloge, en tof dat je er met een inbus set en pompentang ook lekker zelf aan kan sleutelen :slight_smile:

GuXfVEI

– waar is dat roast my watch topic, dat was leuk –

3 likes

Zal ik een submariner afzeiktopic beginnen?:thinking:

1 like

Maar ik heb nog zoveel op een lijstje staan. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Doe maar!:laughing:

iedereen weet dat Rolex dit ontwerp goed heeft gestolen.

4 likes

Als er Rolex opstond was de helft hiero bereid om 50 procent boven list te betalen.

3 likes