lenno
1 november 2019 om 13:31
41
Ik begrijp niet wat iedereen tegen Invicta heeft.
Ik heb er ook een paar, degelijk, doen het altijd, niet duur en alles is veel beter uitgelijnd dan bij een bepaald geliefd Japans merk.
Of ze mooi zijn daar valt over te debatteren maar ze hebben wel een eigen smoel
groetjes Lenno
6 likes
Dit. Ik vind het horloge zelf een minder groot probleem dan de wetenschap dat er een volwassen man mee rondloopt.
11 likes
Jij vind dus dat die twee merken een conservatieve look hebben?
overigens zag ik laatst dat Seiko ook deze markt in stapt met sommige modellen.
1 like
Dat hoef je mij niet te vertellen Marijn.
En ik hoop eigenlijk dat ik met 43 nog steeds onverstandig en brutaal ben. Het leven gaat mij prima af zo.
3 likes
O ja hoor. Volwassenheid heeft ook zijn saaie kanten. Er zijn vrouwen die beweren dat mannen nooit volwassen worden.
1 like
Heb nieuws voor je Han, ook bij 44 46 47 48 en 49 zal je nog steeds onverstandig en brutaal zijn.
1 like
hendrik
1 november 2019 om 16:17
52
Aan welk forumlid doet deze man mij nou denken?
Dat horloge is inderdaad wel een beetje vreemd.
Jij bent echter heel aardig en ik nogal respectvol. Dus wordt er in deze post niet afgezeken. Goed weekend
1 like
TimeLapse:
Dat horloge is inderdaad wel een beetje vreemd.
Provocatione:
Nu staat mr de Vries overal voor open en opent voor deze forumvrinden een speciale, Grote goudkleurige Invicta afzeik topic.
Jij bent echter heel aardig en ik nogal respectvol. Dus wordt er in deze post niet afgezeken. Goed weekend
Nou moet ik ook zeggen, dat een complimentje krijgen, ook veel leuker is! Dank je!
Jij ook een goed weekend kerel.
3 likes
junior
1 november 2019 om 16:59
56
Wiens reïncarnatie bent u, dat u wetenschap heeft van ons heilige gedeelte? René? Oh nee, die is al onder een andere naam actief…
1 like
junior
1 november 2019 om 17:22
59
Provocatione:
Ik ben het, Bert!
btw een grote goudkleurige Invicta afzeiken? Ik zou niet durven!
Dank je kerel.
Sorry voor de vlag moderators.