Het Grote Gratis topic, de terugkeer! Aaaand it's gone.

Je bent mij net te snel(lejelle). :sweat_smile:

1 like

Ik heb het topic bewust deze titel gegeven om de aandacht te trekken. Veranderen kan altijd nog.
Bovendien vind ik dat “deel 2” suggereert dat het maximaal aantal reacties is bereikt. Maar het vorige topic is ontploft. Deze titel doet meer recht aan die gebeurtenissen. En is tegelijkertijd een waarschuwing aan querulanten en intriganten.

11 likes

Alleen de echt dure dingen. Dat lijkt me fair.

10 likes

Ok. Maar goed initiatief, hoor! Ik ben er helemaal voor als oer-Nederlander (niet Hollander). :wink: :sweat_smile:

2 likes

Ik heb een stapel oude Sinn-catalogi die in de weg staan. Word depressief als ik die prijslijsten inkijk… …porto is wel duur. Afhalen in Rotterdam is bespreekbaar, of porto “koper”. :slight_smile:

2007, 2008, en 2009/2010 (laatste was een combi-jaar). Recentere jaargangen houd ik nog even.

PB maar! :wink: Ze waren voor mij immers ook gratis, Sinn is daar nog een van de weinigen in die ze echt uitdelen - even een formulier invullen, klaar.

3 likes

Leuk initiatief hoor maar eerdere pogingen zijn al gestrand en Jur heeft hier al spelregels voor gemaakt? Dit topic heb je met hem afgestemd dan?

Niet durven is niet van toepassing aangezien er dus al regels voor zijn :point_down:

Omdat het niet meer mocht van Jur.
Heb je gevraagd of het nu wel mocht?

Kijk… gratis advies :joy:

15 likes

Jullie kennen beertje toch wel inmiddels?

2 likes

Het antwoord je dus ‘nee’ :joy:

3 likes

Eentje.

BRON? :face_with_raised_eyebrow:

Tjeezus wat een sfeersponzen zijn jullie. Dit is een happy occasion!

Maar goed, iedereen is doodsbang zie ik. Ik kan jullie geruststellen, een klein jaar geleden heb ik op luchtige wijze al het idee geopperd bij Jur, in het Dagbrakerstopic. Zijn antwoord:

Dus forummers: Jur is uitermate optimistisch en twijfelt er niet aan dat het een geweldig idee is, dat zie je zo. HET IS AAN JULLIE. Als jullie je gedragen blijft dit topic bestaan. En laat ik niet merken dat iemand dit topic versjteert. Dan word ik heel boos. En dat word ik niet gauw, zoals iedereen weet.

En overigens hebben @Jurk en @Chlorophyl gelijk: anders had ik het ook wel geopend. :face_with_hand_over_mouth:

11 likes

Hier past een tekening door @jurk van een Nederlandse vlag met een opgeheven vingertje als vlaggenstok
:joy::crazy_face:

1 like

Welkom dat je terug bent @Blauwbeer
:smiley:

IK ben niet weggeweest. :face_with_raised_eyebrow:
Waar heb jij gezeten, behalve in Genève?

2 likes

Welkom terug Blauwbeer :wave:

4 likes

Vinner man, ben je dat gaan terugzoeken? Ik baal ook van Cardano, maar reageer dat toch ook niet op jou af? :angry:

Niet durven is eens te meer van toepassing dus.

Zo ken ik je weer :kissing_heart:

2 likes

En? Zijn er nog mensen met gratis spullen? Ik zit hier al met smart te wachten. :smiley:
(Sorry, @Blauwbeer, ik heb geen interesse in de band.) Dus, kom maar op met de aanbiedingen!

PeterLC heeft Sinn catalogi aangeboden.

Oh en ter geruststelling: de afgifte van mijn gatenbandje gebeurt volledig anoniem. Dus ik zeg niet wie het krijgt, hoogstens “vergeven aan een sympathiek forumlid”, of “vergeven aan een onsympathiek forumlid”, of welke beschrijving dan ook die de identiteit van de verkrijger niet onthult doch slechts beknopt beschrijft.

Dus kom op met julie PB, een gratis wit leren Eulit-bandje, waar zie je dat nog tegenwoordig?

3 likes

26 likes