Het Grote Gratis topic, de terugkeer! Aaaand it's gone.

Sinn niet boeiend?

AP Collections catalogus.

Klein hoor, 18x12x1,8 cm. 2017/2018. Heb nog veel meer AP uit dat jaar maar daar doe ik nog even geen afstand van. Alles van de SIHH 2018 meegenomen. :sunglasses:

Ben kort daarna wel 2 weken tering-ziek geweest van de Japanse Tijgergriep. Ofwel besmet op de beurs, ofwel in het vliegtuig. Je moet er wat voor over hebben…

Porto koper of afhalen in 010.

Dat snap ik, maar eigenlijk heb ik liever dat je dat via het blauwe gedeelte of gewoon in algemeen doet.
Ik sluit namelijk niet uit dat we ons op glad ijs begeven in dit topic. Jur kon zich indertijd niet meer herinneren waarom het uit de hand was gelopen. Wanneer we de regels oprekken kan het zo weer mis gaan.
Wat mij betreft: voorlopig alleen gratis.

Laat het anders een tijdje rusten en probeer het dan een keer in dit topic, kijken hoe dat gaat.

1 like

Nieuwe motor?

1 like

Dat ook.

Maar ik bedoel de strip actie voor KWF

2 likes

Snap ik. Misschien kan daar een nieuw topic voor worden geopend.

“Het kleine geef weg voor een donatie topic”

Die had @SAT dacht ik gemaakt.

2 likes

Eens… beetje erg zuur om vooraf al zo weer je mening erin te knallen. Zeg gewoon even niets, houd je pessimisme even bij je.

1 like

Mag je dit topic ook gebruiken om verzoekjes te plaatsen blauwbeer?

Welkom terug, Blauwbeer. :+1:
Zodra ik terug ben van vakantie zal ik eens kijken of ik nog wat panda karmapunten kan verzamelen door hier wat aan te bieden.

4 likes

Ik heb alvast 1 “Ausnahme” wat betreft gegadigden voor mijn items. :upside_down_face:

1 like

Ik nu ook :+1: :upside_down_face:

1 like

Leuk initiatief, hopelijk blijft het deze keer ook leuk!

1 like

Geweldig topic, @Blauwbeer 4 President!

Maarre dit;


Man man man man man…

8 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Geen wonder dat hij gratis is :smiley::smiley:

@Blauwbeer
I rest my finger :wink:

1 like

Ik fiets regelmatig langs een MAN garage. Ik zou daar zo’n ijzersterke manmanman pic kunnen schieten, als de omstandigheden goed zijn… :grin:

1 like

Ga je nou je enige effen bandje weggeven? Zonde!

2 likes

Ondanks de goede bedoelingen van Blauwbeer én het feit dat ik hem in november 2020 (!) toestemming heb gegeven om het nog eens te proberen, leidt het toch weer tot hetzelfde.
Beter om de gratis zaken in het blauwe deel aan te bieden maar dan gewoon zonder vraagprijs.
Scheelt reacties en ander (ongewenst) commentaar.
Sorry @Blauwbeer

18 likes