Het grote gratis topic

Eerder verrückt !

In het Duits werkt de grap niet. :face_with_raised_eyebrow:

7 likes

Zuid-Limburg is me te ver, maar anders had ik toch liever gehad dat je ze Covid-proof had overgedragen. :flushed:

5 likes

Ieder zijn stijl.
Mijn mening: een leuk verhaaltje is leuk.
Een donatie om er iets voor terug te krijgen, minder.

1 like

Gereserveerd en naar de eerste die reageerde …
Ik heb er niets mee, maar misschien wel leuk voor een liefhebber: het Seiko digitale horloge dat James Bond droeg in de film Moonraker (heb ik mij laten vertellen).
Geen idee of het functioneert, er zit geen batterij in.
Tegen portokosten gaat het naar je toe, als je een PB stuurt.

4 likes

Oh dat is je broer zie ik.
Herstel: als je al voor enkele duizenden euros aan horloges (hier op HF) hebt verkocht vind ik het bijzonder als je mee wil dingen naar een gratis horloge. Rest van mijn eerder beschreven beargumentatie geldt nog steeds.

2 likes

Jawel. Als je de mogelijkheid hebt om horloges van 500 euro+ te kopen (en een stuk hoger) moet je in mijn ogen het fatsoen hebben gratis horloges aan anderen te laten die die luxe niet hebben.
Ik zou me kapot schamen.

21 likes

Gast, in je laatste 10 posts post je een Breitling en zoek je een cartier tank :smile:

Totaal irrelevant, maar ik vind ook dat die mensen niet aan zo’n gratis horloge actie mee moeten doen.

5 likes

Moet je voortaan eerst je salarisstrookje indienen?

8 likes

Eens.

5 likes

Oei. Ik denk dat de meeste reageerders dan afvallen.

3 likes

Nee, absoluut niet. Maar aangezien jij ook dat ding wilde hebben snap jij het niet helemaal denk ik.

Jij wil hem (om cadeau te geven) terwijl je een flink waardevolle collectie hebt. Iemand die net rond kan komen en een ontzettende horlogeliefhebber is wordt daar misschien de kans door ontnomen om toch een leuk horloge te bemachtigen.

Knap als je jezelf dan trots in de spiegel aan durft aan te kijken.

22 likes

Dan weten ze bij deze mijn mening op dit gebied :wink:

Edit: ik denk dat er ook heel erg veel.leden zijn die daar buiten vallen.

4 likes

Wees blij, ik heb alleen de benenwagen :joy:

Maar het punt van @willemC is volgens mij meer dat je, wanneer je duizenden euros aan horloges hebt uitgegeven, niet echt in de categorie “wow een gratis horloge, dat heb ik nu echt nodig!” meer valt… heeft niets te maken met hoeveel geld je nu op je rekening hebt staan.

15 likes

Amen! En vooral omdat het dus ten koste kan gaan voor.mensen die wel in die categorie vallen.

8 likes

Wat een aanmatigend gedoe zeg. We zijn wij om te oordelen over iemands reden om mee te willen dingen naar een leuk gratis cadeautje.

Het kan zo maar voor een neefje zijn die een handicap heeft ofzo. Oh enne, waarom moet iemand daar dan verantwoording over afleggen aan iemand die op de kade staat? Bizar. Oh wacht, hij heeft een Rolex te koop staan. Hahaha, oh oh … het is weer weekend.

… my 2c! :sunglasses:

3 likes

Dan koop je toch iets voor 'm?

Niet doen! Lekker sparen en iets leuks voor kopen.

7 likes

En daar komen ze, de likes:sunglasses:
Dat zeg ik: Weekend.

PS Jouw KiKa gedoe vind ik trouwens top! Serieus. :ok_hand:

2 likes

Hee ik hoopte alleen wat opheldering te bieden over @willemC zn standpunt, aan deze discussie ga ik me niet branden vriend :joy:

1 like

Het hebben van een horloge is hoe dan ook eerder luxe dan broodnodig. Laten we dat niet vergeten. Ik gun het iedereen van harte.

2 likes