Het grote gratis topic

Heb jij niet een daydate te koop staan? :unamused: is het dan niet wat vreemd mee te willen dingen naar een gratis horloge? Laat het dan aan mensen die het minder breed hebben en op deze manier toch een leuk horloge kunnen scoren.

20 likes

eerste melder? op deze manier zoals nu krijgen meer mensen een leuke kans., Dus houden zo

Ok ok, heb niets gezegd. Zoek het lekker uit :smile:
Ik geef tegenwoordig niets gratis weg. Een kleine donatie aan een goed doel is mijn vereiste.

Toevallig ging het ook een keer om twee van die Casio’s.

3 likes

No offense he​:smile::innocent:

1 like

Leuk initiatief! Ik zou dit jaar 2,5 maanden in Vietnam en Thailand zitten voor een mooi backpackrondje. Helaas is dat door corona eventjes flink uitgesteld, maar met dit horloge kan ik me in ieder geval nog thuis inbeelden hoe laat het daar zou zijn. Als ik er nu gezeten had dan haha :wink:

1 like

17 miljoen mensen op dat hele kleine stukje aarde,
Die schrijf je niet de wetten voor, die laat je in hun waarde.

1 like

Ik zou het kiezen van de winnaar aan discobot overlaten :+1:

4 likes

Hahah. Ik mag mijn mening toch geven?
Waarom heb jij je post over je nachtdiensten weggehaald?

1 like

Als ik dit horloge zou krijgen zou ik hem direct aan mijn broertje geven. Nieuw in de horologische hobby en dit horloge zou het vuur alleen maar verder voor hem aanwakkeren

Dat mag altijd! En jouw manier is zelfs prachtig. Maar als iemand iets weggeeft vind ik dat je die persoon niet moet gaan vertellen hoe dat zou moeten. Je bent geen held als je 15 euro aan KiKa geeft. Je bent een held als je je lievelinghorloge verkoopt en de opbrengst daarvan aan KiKa geeft.

De post heb ik verwijderd omdat ik het niet gepast vond.

3 likes

@Sjoesbal laat je weten wie hem gekregen heeft achteraf? :smile:

1 like

Iets is beter dan niets held. Wat dat ben jij momenteel in velen ogen als medewerker in de zorg.

Begrijpend lezen is niet echt je ding volgens mij. Ik vertel niemand wat hij of zij moet doen. Ik geef alleen mijn mening.

Dit :point_up_2: was mijn reactie. Ging me meer om de geïnteresseerden dan de gulle gever eigenlijk.

3 likes

VERGEVEN

Zwart, 20mm Cheapest NATO bandje… gekocht omdat ik de bevestiging wilde proberen. 2x geprobeerd om te doen maar ik vind t niet lekker werken. Misschien jij wel?

Gratis. Ik regel verzending.

Voor de eerste PB
VERGEVEN

4 likes

Dat zeg je natuurlijk omdat Discobot jou goed gezind is :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile: :stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye::stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

wat goed dat je zo vergevingsgezind bent

god wat slecht

11 likes

Wat een spanning en lol we allemaal hadden op HF toen :smile::cowboy_hat_face: Dat was erg leuk gedaan.

2 likes

Misschien vaker proberen. Wordt het vanzelf lekker :stuck_out_tongue_winking_eye:

Weet iemand eigenlijk zo’n soort Casio, maar net even iets kleiner. Mijn vrouw vond die illuminator wel leuk (ik heb er zelf al een, geweldig ding). Heel bizar, ze vindt normaliter helemaal niets van mijn horloges.

A700WEM-7AEF ?

Zoiets?

Gratis af te halen in Zuid-Limburg:

16 x UhrenMagazin en 1 Chronos.
(Alles Duitstalig)

Ik zal ze Covid-vriendelijk overdragen :grin:

Reactie via PB graag

7 likes