Het grote gratis topic

Ik heb dit boekje over de collectie van Vacheron Constantin dubbel en doe hem graag voor de verzendkosten van de hand.

4 likes

https://secure.www.vacheron-constantin.com/en/contact-our-concierge/contact-catalogue.html

Hier is hij gratis :smile:

2 likes

Gratis is gratis niet waar? Dus ook geen verzendkosten dan :joy::thinking::wink:

2 likes

Men hoeft ook niet te verzenden, degene die het wilt kan het gratis afhalen.

Maar als je als persoon te lui bent om het gratis product af te halen, dan is het een kleine moeite om de verzendkosten te betalen.

Uiteraard erg netjes voor hen die dit willen, maar het is al schappelijk genoeg dat iemand wat weggeeft.

Zal van de week ook even kijken. Ik heb van @ergo een mooi gratis bandje gehad. Ik heb helaas het horloge verkocht waarvoor het bandje was bedoeld. Ik zal morgen hier het bandje wederom gratis aanbieden.

6 likes

image

5 likes

Heb jij dan niks om weg te geven?

1 like

Ik geef altijd alle bandjes en spul mee bij een verkoop, dus waarschijnlijk niet.

Maar zoals ik al zei: ik zal morgen even kijken. Heb nog een bandje van Breitling liggen voor de vouwsluiting en een nato dacht ik.

2 likes

Wauw :+1:

1 like

Is er iets?

wat moet er zijn?

afhalen mag natuurlijk ook. Het zou zonde zijn als hij in de papierbak zou verdwijnen niet waar?

2 likes

Gewoon negeren Robert. Dat heeft bij mij geholpen.
Heb al weken geen PM berichten meer van hem.

1 like

Het gaat om het idee Lijkt me.
Maar als jij je Speedmaster er in wil slingeren dan zal ik voor je klappen, goed?

Dan weet ik wel wie er het eerst op reageert :grinning:

Alleen als je hem gratis verzend :joy:

2 likes

Altijd pik :sunglasses:

Negeren ?? en toch doe je het weer :grin::grinning::grin::grinning:

1 like

Negeren hoeft niet hoor. Het is gewoon van oudsher een irritant ettertje hier.

6 likes

Nou dat kun je niet schrijven over Metin, sorry maar daar ben ik het niet mee eens.