Het grote gratis topic

Ging het blauwe deel ook maar zo snel!
:slight_smile:

@mr.chielos graag uw adresgegevens via PB.

Zo das ook snel! Hartelijk bedankt :+1:

Wat zoek je voor gratis bandje dan?

Het topic is mijns inziens destijds begonnen als goed initiatief/good will en niet als bedel topicā€¦
Laten we dat lekker zo houden en hier geen marktplaats taferelen ontwikkelen. :wink:
Laatst was er een of andere pipo die in het gezocht topic vroeg of iemand een gratis Casio voor hem had. Zo werkt het hier gelukkig niet en dat moet vooral zo blijvenā€¦

12 likes

+1

1 like

U riep mij? :sunglasses:

Ik heb hier een tijdje terug een leuk M&M horloge gewonnen waar mijn dochtertje altijd mee speelt.
Alleen heeft zij deze vanmiddag stuk getrokken.
Ik draag hem eigenlijk nooit maar mijn dochtertje dus af en toe wel.

Ik zoek dus een leuk klein (beetje sterk) bandje, 18mm kleur maakt niet uit.

1 like

Ik heb nog wel een 18 mm perlon liggen in een lelijke kleur. Heb je daar wat aan?

1 like

Prima!

1 like

Pb maar ff je adres. :+1:

1 like

Ben het met je eens @anon66999254HFDEF, maar deze van @Mckip vind ik dan weer wel kunnen :+1:t2:

3 likes

Vind het eerder kansloos!
Er word gesteld dat er iets wordt gewonnen, maar gezien de achterliggende bedoeling van dit topic, is het horloge in dit geval gegund.
Vervolgens ook vragen om een bandje in het ā€˜gratisā€™ topic.
Mensen die vragen worden overgeslagen is mij vroeger geleerdā€¦

Maak dan een gezocht topic aan en zeg dat het niets mag kosten.
Of loop een kringloop binnen en koop er 10 voor 2 euro.

2 likes

Dat mag.

Nee, ik heb het horloge gewonnen hier op HF dmv een leuke speurtocht. met hier bedoelde ik dus niet gewonnen in topic.

Ik heb het netjes gevraagd of dit mocht volgens mijā€¦

We zijn geen kleine kinderen meer, als je niets meer vraagt in het leven kom je nergens.

9 likes

:point_up:
Als ik met mā€™n 2 jarige dochter bij de slager ben en ze wil een plakje worst, dan mag ze van mij naar de chef-slager lopen en er om vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen.

het is in dit topic alleen niet mogelijk om ā€˜dibsā€™ te hebben op artikelen. zo van, ā€œals er straks een 22mm stalen band gratis wordt aangeboden, is die voor mij.ā€

1 like

Ik heb mijn mening gegeven en volgens mij mag dat.

Jij heb je ding gedaan. Een gratis bandje gevonden.
Jij hebt je mening gegeven. Prima!

Laten we het topic niet verder vervuilen met elkaars ā€˜manier van levenā€™ in de huidige tijd en maatschappij.

@Mckip laterzzzzā€¦ :+1:t2:

3 likes

Bij een slager ja, als betalende klant. Goed punt!
Jullie slager doet aan klantenbinding en is tevens een goede verkoper :wink:

2 likes

Het is voor zijn dochter manā€¦ neem het leven niet zo serieus. Daar wordt het niet leuker van.

7 likes

En daar gaat het al fout in de opvoeding.
Mijn slager zegt in zo n geval: kinderen die vragen worden dood geslagen!
Wel met een knipoog en vervolgens toch een plakje worst :sunglasses:

6 likes

Zo lang je de kids maar leert wat nee betekend. Dan komen ze er wel.
Omgaan met teleurstelling wordt in mijn ogen te weinig bijgebracht tegenwoordig.

On-topic: Ik heb geen bandjes te vergeven. Wel kan ik gratis advies geven. :joy:

8 likes

:+1::+1:
Een bijdrage is een bijdrage toch! in welke vorm dan ook :joy: