Het grote gratis topic

Wat een gedoe mensen!
Graag terug naar waar dit topic voor bedoeld was: HF-leden die iets hebben liggen dat ze gratis ter beschikking willen stellen, weggeven dus.
Als leden iets voor niks willen hebben krijgen dus,
moeten ze daar maar een apart topic voor opzetten binnen “Gezocht”.

3 likes

Ik neem het leven wel serieus :love_you_gesture:
En heb ook nog eens heel veel plezier in mijn leven.

Een ieder zijn of haar mening weer gegeven, dan kunnen we weer door.

Zie weer een leuk topic dicht gaan door dat kinderachtige gedoe…

6 likes
1 like

Dude…
Zie je zelf niet in dat dit heel vreemd is?

2 likes

Dit bandje heb ik van Jakko gekregen bij aankoop van de SARB017. Ik vind de Strapcode Oyster fijner dus ga deze niet gebruiken. Het is een originele Seiko band 20mm welke dus ook best op de Alpinist past.

Meer foto’s als je op onderstaande klikt.

3 likes

Mooi bandje @Chlorophyl , als je hem weg doet heb ik er wel belang bij.

Voor mijn @Vriendje. :wink:
Stuur maar een PB.

1 like

Ik wil @flowert bedanken voor het leuke perlon bandje!
Mijn dochtertje is er superblij mee!

25 likes

Nice, staat nog goed ook!

2 likes

Wie kan ik blij maken met deze vier klokjes? De seiko is een automaat en de weros heeft een nieuw batterijtje nodig.

Als diegene toevallig een leuk bandentooltje of leren band bruin of zwart in 22mm over heeft, graag.:wink: Zo niet, ook niet erg.

2 likes

Hoi tj91 heel graag, stuur je wel een pb!

1 like

En ze zijn weg😊

(Ik weet dat ze weg zijn hoor) ik ben erg nieuwsgierig wat voor klokje de rechtse is? ff kijken of ik die ergens kan vinden, gaaf ding.

1 like

De rechtste heb ik twee jaar geleden tegen verzendkosten over genomen van @draaischarnier. Er ontbreekt een schroefje in de bezel. Is een geinig dingetje. Heb er een nieuwe batterij in gedaan en band op gezet en vervolgens nooit gedragen :smile: is een Vincent Armania pro-chronograph nighthawk limited edition. Nr. 68. Een mond vol.


1 like

Ja, gaaf ding! Goede band ook trouwens, past mooi! Zonde dat je hem niet gedragen hebt.

Limited :see_no_evil: heb ik weer whahaha.

Vincent Airmania, ik heb er werkelijk nog nooit van gehoord.

1 like


Als iemand een mooi gratis Dieseltje wilt voor zoonlief of eigen pols, laat maar weten :sunglasses: nieuw batterijtje en loopt weer. Ligt al een hele tijd in een donkere lade dus mag weer wat licht zien.
Voor de verzendkosten mag deze weg :ok_hand:

3 likes

En heeft al een nieuwe eigenaar!

Ook al zo n leuk gedeelte van dit forum!

2 likes