Het grote gratis topic

Bandje is al gelukt, helemaal top :facepunch:

Aah top.

Bedankt voor je bijdrage…

4 likes

Mag iemand de kat gratis hebben??

Nee het horloge we zijn een horloge forum. Ik wil het horloge wel.

2 likes

Dit was een reactie op het “doe en denk als een kat”
En wilde wel een beetje horloge gerelateerd reageren. Deze kat wil niemand, bad attitude en heeft slechte manieren. En dat horloge is een beater en ik ben druk bezig om het te verslijten. En dit boek heeft mijn interesse. En mocht ik het ontvangen geef ik het boek ook weer weg. Dan is de circle weer rond.

9 likes

Daar moet je niet al te zeker van zijn :wink:

PB je gegevens, dan stuur ik het boek binnenkort op :wink:

3 likes

Leuk een gratis topic :+1: Ik heb een ongebruikte Chinese smartwatch for Android. Heb hem uitgepakt, geprobeerd om de gebruiksaanwijzing te lezen en het geheel weer ingepakt. Daar ben ik dus kennelijk te belegen voor en wat moet ik dan met mijn echte horloges… het zou een soort verraad aan de horlogeindustrie zijn :blush:

Verzenden zal wel pakweg zeven Euro kosten schat ik, maar heb wel de Tikkie app aan de gang gekregen. Interesse? Stuur via pb je mobiele nummer en adres en dan kump ut good :+1: groet, Hans CP

GERESERVEERD

14 likes

Mooi dat je er iemand blij mee maakt.
Ik word verdrietig van een Apple horloge of zoiets vergelijkbaar. Het symboliseerd tijdelijkheid en veroudering in zeer korte tijd en de vergankelijkheid van waarde . De geketendheid aan het internet en de vergeven privacy en persoonlijke informatie ten bate van financiële winst van grote multinationals.
Dit zonder inzet voor ontwerp,functies of andere bijzonderheden. Leegte en teleurstelling op lange termijn iov duurzaamheid en kwaliteit.
Ik verbaas mij over de populariteit voor dit soort producten.

3 likes

Ik denk dat het in deze tijd, dat veel mensen zich bezig houden met gezondheid, het zich meer symboliseert in persoonlijke monitoring. Dat is waar de sport- en veel smartwatches zich nu op focussen. Dat is ook waarom het mij niet verbaast dat deze producten zo populair zijn.

Neemt niet weg dat het inderdaad vergankelijke producten zijn en dat ik denk dat bijna iedereen hier liever een mooi mechanisch horloge ziet waar 500 stuks van zijn gemaakt dan een Apple Watch waar miljoenen van zijn gemaakt.

Voor elk wat wils.

3 likes

Dit is het Grote Gratis topic…

7 likes

Wat klinkt dat allemaal zwaar. Ik heb geen smartwatch, maar verschillende vrienden van me wel. Die beleven daar veel plezier aan. Na een tijdje komt er een nieuwe uit en soms kopen ze die dan. Niet één van hen die op de lange termijn leegte of teleurstelling voelde. Het is gewoon een heel ander product. Mijn dochter heeft een fitbit. Superblij ermee toen ze het als kerstcadeau uitpakte. Ik verbaas me helemaal niet over de populariteit van dat soort producten. Schitterende uitvinding toch?

En HorlogeOpa geeft hem gratis weg, is toch prachtig? Mooi gebaar @HorlogeOpa, jammer dat je hem niet kon gebruiken.

6 likes

Wow, diepzinnig… Wil je er over praten?

1 like

Je hebt gelijk, was mij ook allemaal iets te zwaar zoals @Blauwbeer zei.

2 likes

Yep. Dit is het horlogeforum. Op het Appleforum denken ze waarschijnlijk precies andersom. Ik ga niet pretenderen dat wij de wijsheid in pacht hebben, dat is misplaatste arrogantie.
Voor elk wat wils inderdaad.

Hee, een gratis smartwatch! Super voor degene die hem gekregen heeft! :slightly_smiling_face::+1:t2:

4 likes

Gratis mening. :joy:

1 like

Hans, de smartwatch is overgedragen. :slight_smile: Wij danken je beiden voor je onbaatzuchtige initiatief. Ik heb mijn vriendin vanochtend op de trein gezet met haar nieuwe gereedschapje en ik hoor tijdens haar terugreis vanmiddag wel of ze het aan de praat heeft gekregen en het bevalt. Kijken of ze mij kan bellen zonder haar telefoon uit haar zak te halen. :smiley: Hij is wel groot heel groot voor haar polsen, maar als sieraad was het ook niet bedoeld. Ik hoop dat het een praktisch verlengstuk van haar telefoon blijkt te zijn voor de momenten dat het niet zo handig die uit haar tas te halen. En als het toch niets wordt met de swartwatch, dan ̶z̶i̶e̶ ̶j̶e̶ ̶h̶e̶m̶ ̶w̶e̶l̶ ̶v̶o̶o̶r̶ ̶2̶0̶ ̶e̶u̶r̶o̶ ̶v̶e̶r̶s̶c̶h̶i̶j̶n̶e̶n̶ ̶i̶n̶ ̶h̶e̶t̶ ̶b̶l̶a̶u̶w̶e̶ ̶g̶e̶d̶e̶e̶l̶t̶e̶ ̶komt ie gewoon opnieuw langs in dit draadje. :wink:

Aan @Shining wil ik zeggen: wat doe je hier dan? Dat klinkt harder dan ik wil dat het klinkt maar het is wel de gedachte die mij bekruipt. Ik vind het apert apart dat iemand met zo’n mening over digitale hulpmiddelen wel actief is op een internetforum. Hoe surf je terwijl je naast je eeuwig duurzame typemachine geen computer in huis duldt, terwijl je naast je onverslijtbare T65 geen mobieltje verdraagt?
Ik verbaas mij over je aanwezigheid op een internetforum.

6 likes

Indien het jouw vriendin lukt om alles naar behoren te laten functioneren dan zou ik overwegen om haar te houden, dat verdient ze dan wel imo! :laughing::clap:

succes ermee! hans cp

13 likes

Die T65 was wel echt mijn beste telefoon ooit denk ik… Jammer dat ze binnenkort niks meer kunnen als 2g verdwijnt…

1 like

Kan ik nog iemand blij maken met wat sluitingen?

En vergeven :+1:t3::+1:t3:

5 likes