Het grote gratis topic

Gelukkig een post waarvoor dit topic bedoeld is en geen diepzinnige beschouwingen waar geen einde aan komt… :+1::clinking_glasses:

3 likes

@Brambo zocht jij niet een keer sluitingen voor je zelfgemaakte bandjes?

1 like

En te laat haha maar bedankt!

2 likes

Iemand interesse in een Foto tentje?
40x40x40 cm.
Met wit en zwart doek.

Tegen verzendkosten…

16 likes

Gaaf, indien nog niet vergeven wil ik ‘m wel @vierport :+1:

1 like

Wauw toffe actie Paul. Denk dat elke echte horlogefanaat zo een wil hebben. Ik loop af en toe heel het huis door opzoek naar een mooi plekje om te fotograferen. :rofl:

4 likes

leuk topic, even in de gaten houden.

Mocht hij niet bevallen, kan ik hem met fotografie in mijn klas zeer goed gebruiken…

1 like

Ik grijp ook net mis. :wink:
Dus ik zit op Ali te kijken en als je echt iets moet hebben voor school kan je daar ook even kijken. Niet gratis maar echt duur zijn ze ook niet. Tussen de 10 en 15 Euro ongeveer.

6 likes

Goeie tip, ik ga ook even checken.

2 likes

Wanneer dat inclusief verzenden is dan zit je al bijna aan de verzendkosten van een gratis exemplaar in NL. Hoe is het mogelijk…

1 like

Dat is dus ook het probleem. Je moet even niet gevoelig zijn voor kinderarbeid, milieugevolgen etc… :shushing_face:

2 likes

Het eerste mechanische horloge met een stappenteller wordt gegarandeerd een hit! :sunglasses:

4 likes

Haha, met alle kennis hier op dit forum moet dit toch te fabriceren zijn :grin:

1 like

Bij onze eigen Ali: Bol.com:

1 like

Hiervoor moet je bij @zulu wezen :+1:

2 likes

Eerst eens kijken hoe die GS en BB58 het in hun tentje doen :dancing_women::sunglasses:

2 likes

Nog even een terugkoppeling mbt de fototent. Zulu heeft mij als eerste een pb gestuurd. De reacties hier in het draadje kwamen later binnen.

@Zulu Veel plezier ermee!

5 likes

Hoe dan ook, toffe actie Paul :+1:

3 likes

Toffe actie Paul en @Zulu veel plezier er mee!

1 like