Het grote gratis topic

Stom dat ik dat er niet bij hebt gezet… Hij is 22mm.

1 like

Ah, dan is hij net te breed voor wat ik er mee in gedachten had. Ik had de band op onderstaand horloge willen zetten om @flowert te stangen.

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/e/7/e748d39e70d7ac3139b68c3ed62f20eb378ddd90.JPG

Dat is een grapje, ik heb helemaal niet zo’n horloge. :slight_smile: Ik heb de foto ‘geleend’ van @Paul. :innocent:

3 likes

Hoi Sebastiaan,

heb je het zwarte bandje nog?

Groetjes van Kay

Edit: dit had een PB moeten zijn :joy:

2 likes

Ja, hij is er nog steeds :wink:

2 likes

De hoes heeft een bestemming gevonden

2 likes

Ok. Daar gaan we dan.

Deze krijg je zomaar maar niet zomaar.
Om 10 voor 2 vandaag (13.50 uur) gaat dit splinternieuwe horloge naar zijn volgende eigenaar.
Het enige wat je hoeft te doen is exact om 13.49 uur een getal onder de 10 (geen min-getallen) te sturen in een reply op deze post. Dus geen PB. Gewoon hierop reageren.

De eerste die het juiste getal raadt, wint. Je kan hier zien welk getal al genoemd is en je hebt dan een minuut (iets minder) de tijd om een ander getal te sturen.

De reacties na 13.49 uur worden genegeerd.

Ik post zometeen een foto met het getal erop. Alleen ligt er op het getal een horloge. Maar dan weten jullie dat ik de boel niet fles.

Succes!

8 likes

Gaaf! Ik heb mijn wekker gezet en ik heb tien apparaten met netwerkvoeding en Wifi-verbinding klaarstaan, met op die apparaten respectievelijk de cijfers 0 tot en met 9 in een berichtje en de cursor boven het vakje “Antwoorden”. Ik heb er zin in! :smile:

image

5 likes
  1. :smirk:
1 like

//eu1.dh-cdn.netW//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.netw//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nets//eu1.dh-cdn.nett//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netz//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netd//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.neta//eu1.dh-cdn.netg//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netr//eu1.dh-cdn.nete//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.net.//eu1.dh-cdn.netn//eu1.dh-cdn.netl//eu1.dh-cdn.net

3 likes

Nee, 13:50 hè. :wink:

edit: oei, ik bedoel natuurlijk 13:49. Gauw mijn wekkers opnieuw zetten. :man_facepalming::man_facepalming:

1 like

3,7

1 like

Scherp. :smirk: Ik hoop dat Brodie “cijfer” bedoelde in plaats van “getal”. :grin: Anders zijn we straks lang bezig! :open_mouth: En moet ik heel veel meer computers in huis halen!

2 likes

7 likes

Euhhhh, kunnen we de Citizen ook winnen?!! :open_mouth: Kijkt hebberig.

6 likes

0.0

1 like

2103 satoshi
(=0.1081169124)

1 like

4

1 like

9

1 like

image

Neehee…

image

Genieten dit. :smiley:

2 likes