Het grote gratis topic

Een like had ik al geplaatst en de Hublot stick had ik twee dagen eerder al toegekend…

6 likes

21 mm bandje, mag weg. Stuur maar een Pb


3 likes
  1. Omega https://www.watchobsession.co.uk/collections/omega-watch-straps/products/omega-aqua-terra-genuine-alligator-watch-strap-in-black-98000406

  2. Rolex https://strapholic.com/products/21mm-black-rubber-watch-strap-with-curved-ends-for-rolex-deepsea

  3. Seiko https://www.watch-band-center.com/watchstrap-p17043h1821s1865-Replacement-watch-st.html

Mocht ik eigenlijk ook meedoen met de koelkast?

2 likes

Collectie boekjes.
Leuk om eens door te bladeren.
Gratis tegen de verzendkosten a €6,50

IWC Hardcover
A.Lange & Sohne Hardcover
Sinn Handcover
Nomos Softcover
Chronoswiss Softcover
Junghans Softcover
Hamilton Softcover
Meistersinger Softcover
Vacheron Constantin Softcover

4 likes

Niet horloge gerelateerd, maar wel leuk: ik heb 2 kaarten voor Wende Snijders gewonnen, in Bibelot (Dordrecht) as. vrijdagavond.
Helaas kan ik zelf niet. Wie wil?

Één voorwaarde: plaats hier een wristshot tijdens het concert :wink:.

13 likes

Is vergeven.

1 like

Uploaden…

Kan ik nog iemand blij maken met het ‘Brand Book Bazelworld 2016’? Ophalen in omgeving Rotterdam, of tegen verzendkosten!

4 likes

Een gehavende festina 16074 (zou best wel eens kunnen werken met nieuw batterij’tje, maar ik garandeer niets :wink:) voor wie eens met een quartz wil klooien, of z’n polijst skills wil bij’schaven’!

4 likes

En de festina is gereserveerd voor een polijstoefening…

4 likes

Wie kan ik blij maken met deze twee!
Een Seiko SQ waarvan de dag aanduiding niet goed mee loopt. Het horloge loopt wel prima.
Een dames Seiko waar een nieuwe batterij in moet.
Tegen verzendkosten of afhalen omgeving Rotterdam/Barendrecht

3 likes

Beide vergeven!

5 likes

Iemand geïnteresseerd in deze tablethoes?

Edit: 25x19 cm

4 likes

Niets voor mij, maar wellicht handig om de maat erbij te zetten?

1 like


Na hier bijna een jaar gelegen te hebben, ondanks grootse plannen, mag deze weer door naar een ander: 7546 duiker projectje. Wie heeft zin om dit horloge in z’n oude glorie te herstellen? -> Gaat naar @flowert!


Zwart stalen bandje, geen uitzonderlijke kwaliteit. Paar krasjes.

9 likes

Hoop dat ik er nog wat van kan maken. Leuk!

6 likes

Ah, dat vind ik leuk! :smiley: Ik ben benieuwd hoe je ermee gaat varen. :sunglasses:

1 like

Niemand interesse in het bandje?

1 like

Ik dacht dat het bandje met het horloge mee naar @flowert was gegaan. Wat is de maat ervan?

1 like

Deze kast en band kun je toch niet met goed fatsoen samen dragen?

1 like

Ik laat mijn goede fatsoen niet ineens thuis omdat ik een bepaalde combinatie van band en horlogekast draag. Ik laat mijn goede fatsoen altijd thuis, ongeacht het horloge dat ik draag.

Mijn gedachtegang in de gauwigheid was: “Oh, tof horloge, flink knutselobject, dat ontstijgt mijn vaardigheden, oh, donkere band, oh, het horloge zelf is ook wel donker, oh, okee.” Ik had er verder niet heel uitgebreid naar gekeken. Zo op het eerste oog leek het mij een setje. :sunglasses:

Ik zal het nooit meer doen. :innocent:

3 likes