Het grote gratis topic

En Blauwbeer ook :slightly_smiling_face:

1 like

Ik heb eens ingezoomed, hou ze maar. bah

18 likes

Tsja, het is maar een Omega hĆØ, die hebben dat eigenlijk altijd. Beschouw het maar gewoon als onderdeel van het karakter. Dat hoort nou eenmaal bij goedkope horloges.

3 likes

Hoe zit het dan met de Daytona die @lasteraar voor 12,5 moƩt leveren? Ben benieuwd wie de gelukkige is, waarvoor Lasteraar dan eerst voor een kleine 25k er eerst een moet halen in de grijze sector. Dat zou dan de tweede Daytona zijn waar hij geld op verliest :upside_down_face: :scream:. (Vond het trouwens een top grap!)

1 like

Haha geniaal :rofl:

2 likes

Hahaha @RO3L ik zie hem nu pas! Ik staarde mij helemaal blind op iets heel anders. :joy:

image

3 likes

Verdomme, dacht dat ik het zag. op die 2de stofje na. Zo zie je maar weer dat je echt goed moet kijken soms voor je iets ziet :see_no_evil:

1 like

Nog steeds beschikbaarā€¦


Kan er wel eentje gebruiken, ben die van mij kwijtgespeeld :joy: @WatchWalker

Wil jij als Sinn eigenaar een Hublot USB stick gebruiken??

1 like

Voor mijn part is het een Invicta USB
Had het verkeerd gelezen :stuck_out_tongue:
I am not in possession of such monstrosity :joy:

Vooruit, omdat ik in een goede bui ben! Je mag kiezen tussen een Hublot, een Animo, een Carl F. Bucherer of een De Bethune USB. Stuur me een PB met je voorkeur en een adres waar het heen magā€¦

11 likes

2 advertenties. Ooit gekocht maar nooit iets mee gedaan.

Hardcover boek 18-19 met prijslijst van der Klaauw. Erg mooi. Gekregen bij steltman juweliers.

Alles tegen verzendkosten :slight_smile:

4 likes

@WatchWalker Itā€™s a Hublot Jim but not as we know it.

3 likes

Hierbij 2 dingen die je gewoon helemaal gratis thuis krijgt gestuurd (ophalen mag ook natuurlijk :smile:)
Een zgan 18mm Seiko metalen band met solid links, de endlinks zijn wel gevouwen. Geen idee voor welk horloge deze is.

En een Steinhart deployant clasp met een breedte van 18mm


Ik wil wel dat ik hier 2 mensen gelukkig mee maak. Dus graag een pb bij interesse van een van de twee.

10 likes

Pb!

1 like

De Seiko bracelet is vergevenā€¦ging heul snel :smiley::+1:t2:

3 likes

De Steinhart-clasp is nu ook vergeven. :smiley:

1 like

De advertenties zijn vergeven. Hardcover boek van der Klaauw is er nog voor liefhebber.

1 like

@WatchWalker Mag ik vragen waarom u niet reageert op de mijn uitvoering van uw ā€œopdrachtā€?