Het grote gratis topic

Hublot maakt “bijzondere” horloges. Zoveel is zeker. Het is ook een beetje het zwart schaap van de horloge industrie. Maar sommige dingen doen ze heel erg goed. USB sticks maken bvb. Kijk eens goed naar de afwerking van de stick op de foto. Supergaaf! Met alle Baselworld info er op.

Nu weet ik niet of er veel Hublot bezitters op dit forum zitten. Ben je er een en wil je graag deze stick, zet je horloge op 11 over 11, maak er een foto van en post hem hier met vermelding van @WatchWalker

Dan komt het stikkie spoedig jouw kant uit…

12 likes

Hahaha, hoeveel van die dingen heb je gescoord? :joy: Wat sympathiek dat je de moeite neemt die allemaal individueel voor nop te distribueren naar mensen die ze kunnen waarderen. :+1:

6 likes

Deze Constellation mag naar een andere liefhebber.
Alleen verzending voor eigen rekening!

Eerste reactie wint!

17 likes
12 likes

Ik wil hem alleen met datumcomplicatie, helaas. Ik zou het verschrikkelijk vinden niet te weten welke dag het vandaag is.

4 likes

Ik wil hem niet hebben, de wijzerplaat is te clean!!!..:rofl:

2 likes

Wie wilt er nou een omega voor alleen de verzendkosten :unamused:

2 likes

Ja ik wil 'm!
Hebben we nu een overeenkomst, a zwart op wit?

@Blauwbeer let’s sue him!

5 likes

Pff oud ding. Daar kan niet eens een batterij in.

1 like

Als het echt moet, dan wil ik hem wel. Het is natuurlijk niks vergeleken Mn andere horloges, maar voor erbij vind ik hem nog wel leuk​:joy::wink:

1 like

Die lelijke datumpuist is toch zonde in zo’n mooie plaat :wink:

Als weekend beater misschien? :sweat_smile:

Dan doe je er toch minstens wel een Omega USB stick bij hoop ik?

6 likes

Of een ponsband om het vintage te houden.

2 likes

Ik heb nog een tweede beater nodig hier aan boord voor als ik met zware olie en de hoofdmotor bezig ben… Vind het eigenlijk zonde dat ik de Casio van @Batossai daarvoor gebruik.

maak je maar geen zorgen batossai, hij is nog niet vies geworden, ik ga er zorgvuldig mee om🙊

1 like

@Blauwbeer mag niet klagen. Heeft al een prachtig exemplaar :wink:

1 like

Klopt, maar ik gun hem @Flipperkast wel. Zelf hoef ik deze niet, want als ik verzendkosten moet betalen is het niet meer gratis, wat zullen we nou krijgen.
Dit soort rotgeintjes hebben we al eerder van @W.E gezien, iemand 4 euro verzendkosten voor een “gratis” horloge in de maag splitsen. Infaam en abject.

Juridische stappen ga ik natuurlijk onderzoeken. Enerzijds vanwege dreigende wanprestatie jegens Robert, anderzijds vanwege het aanbieden van iets in het gratis-topic dat vanwege de verzendkosten niet gratis is (misleiding).

12 likes

image

4 likes

Heb je die toevallig ook met een bruin bandje?

1 like

@Amice wel volgens mij :wink: