Ik wil hem niet hebben, de wijzerplaat is te clean!!!..
Wie wilt er nou een omega voor alleen de verzendkosten
Pff oud ding. Daar kan niet eens een batterij in.
Als het echt moet, dan wil ik hem wel. Het is natuurlijk niks vergeleken Mn andere horloges, maar voor erbij vind ik hem nog wel leuk:joy:
Die lelijke datumpuist is toch zonde in zo’n mooie plaat
Als weekend beater misschien?
Dan doe je er toch minstens wel een Omega USB stick bij hoop ik?
Of een ponsband om het vintage te houden.
Ik heb nog een tweede beater nodig hier aan boord voor als ik met zware olie en de hoofdmotor bezig ben… Vind het eigenlijk zonde dat ik de Casio van @Batossai daarvoor gebruik.
maak je maar geen zorgen batossai, hij is nog niet vies geworden, ik ga er zorgvuldig mee om🙊
Klopt, maar ik gun hem @BadgeandBezel wel. Zelf hoef ik deze niet, want als ik verzendkosten moet betalen is het niet meer gratis, wat zullen we nou krijgen.
Dit soort rotgeintjes hebben we al eerder van @W.E gezien, iemand 4 euro verzendkosten voor een “gratis” horloge in de maag splitsen. Infaam en abject.
Juridische stappen ga ik natuurlijk onderzoeken. Enerzijds vanwege dreigende wanprestatie jegens Robert, anderzijds vanwege het aanbieden van iets in het gratis-topic dat vanwege de verzendkosten niet gratis is (misleiding).
Heb je die toevallig ook met een bruin bandje?
En Blauwbeer ook
Tsja, het is maar een Omega hè, die hebben dat eigenlijk altijd. Beschouw het maar gewoon als onderdeel van het karakter. Dat hoort nou eenmaal bij goedkope horloges.
Hoe zit het dan met de Daytona die @lasteraar voor 12,5 moét leveren? Ben benieuwd wie de gelukkige is, waarvoor Lasteraar dan eerst voor een kleine 25k er eerst een moet halen in de grijze sector. Dat zou dan de tweede Daytona zijn waar hij geld op verliest
. (Vond het trouwens een top grap!)
Haha geniaal