Het grote gratis topic

Done deal, komende maandag gaan ze op de post. Fijne weekeinde all. :+1:

3 likes

Tijd voor de volgende weggeefactie. Een erg mooie Zenith USB stick die je aan je sleutels kan hangen. Top afwerking en met Zenith laser gravure. De Baselworld persbestanden van Zenith staan er ook nog op.

De eerste die een foto post van zijn Zenith met de wijzers op 11 na 11 samen met een pakje boter en daarbij @WatchWalker vermeldt, mag hem hebben van me!

10 likes

:+1:

1 like

@WatchWalker
imagehttps://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/d/e/9/de9b565cfee9013b5c42d16d47f2893eae7363e1.JPG
Heb geen boter in huis en de wijzers zitten vast. :upside_down_face:

5 likes

Boter op je hoofd misschien? Dit lijkt wel een Bombay versie? Jammer maar telt nietā€¦:rofl:

2 likes

@WatchWalker

HatsƩ

8 likes

YES! Stuur me een PB waar ik hem heen mag sturen aub.

Gratis op te halen in Groningen!

2 likes

Patina heet dat. Ik heb het echtheidscertificaat er bij. Met zoā€™n mooi ā€˜genuineā€™ hologram stickertje.

1 like

En we zetten het charme offensief verder! Ditmaal een Oris USB stick met alle Baselworld pers info er nog op. Je kan hem blijkbaar ook als paperclip of deurstopper gebruiken (als je kleine deurtjes hebt).

Hoe kom je er gratis aan? Plaats een foto van een Oris horloge, wijzers op 11 na 11 en de neus van je schoenen er op. Noem @WatchWalker erbij zodat ik een melding krijg.

Succes!

9 likes

Jeetje, dit is ook wel echt een waan-zin-nig mooi horloge. :open_mouth: :open_mouth: Is de wijzerplaat bol of is dat gezichtsbedrog? Linksom of rechtsom vind ik het echt prachtig! :open_mouth: :smiley:

1 like

Inderdaad. En hij loopt blijkbaar boterzachtā€¦

2 likes

@WatchWalker

14 likes

Dank! Hij loopt iets bol inderdaad.
Het uurwerk maakt het pakketje af: cal 135.

1 like

Hooooeeeeeraaaaaaa. We hebben een winnaar @Vinner

3 likes

Deze is ook nog beschikbaar!

5 likes

:bellhop_bell::bellhop_bell::bellhop_bell: ā€œWeeeee haaaaaaaave aaaaaaaaaaaaaaaaa @Vinner!ā€

Ik ga heel lekker op de vormentaal van horloges uit die tijd in zā€™n algemeenheid (al is het voor mij als halve leek een beetje een gok dat het een horloge uit eind jaren '40, begin jaren '50 is), maar in dit geval ook specifiek de lange dauphinewijzers, de opgelegde indices, cijfers en ster, de bolletjes-indices die de bolling van de wijzerplaat benadrukken. De dikte van de lugs is aan mij ook wel besteed. En die kroon is niet misselijk, maar toch in verhouding, en met die lekkere ster erop. :star_struck: Leuk hoe die kroon ook weerspiegelt in de lunette. Een net doch praktisch horloge. :slight_smile: 33mm? Enig idee waar het bolletje op minuut 16 gebleven is?

1 like

Je zit heel goed met je schatting!
Het horloge is 35/35,5mm.

En oja, om onduidelijkheden te vermijden; hij is niet gratis :wink:

Het bolletje op 16 is inderdaad verdwenen. Geen idee waar naartoe :wink:

1 like


Ik ben speciaal chopsticks wezen lenen @WatchWalker. Heb je 'm nog?

1 like

Jazeker. Maar niet lang meer want de USB komt naar je toe! PB me even naar welk adres het magā€¦

3 likes