Het grote gratis topic

Gebruik al ruim een jaar Windscribe, prima VPN :+1:

Door verschillende acties heb ik nu elke maand 60Gb gratis

1 like

Als je mij die blauw gouden invicta geeft dan sponsor ik je een shout-out op mā€™n insta, deal?

2 likes

www.ishetalvrijdag.nl ?

3 likes

Je wilt privacy bij een gratis VPN-dienst?! :thinking: :joy:

4 likes

Waarom denk je dat het percentage oplichting via internet zo hoog is in Nederland? Als het gratissss is geven wij van alles weg.

P.s. wij is inclusief ondergetekende

2 likes

Ik zei niets over privacy. De enige privacy die ik hoef is dat Jur niet ziet welke accounts er bestuurd worden vanaf mijn IP-adres. Ik gebruik mā€™n VPN-browser alleen voor Horlogeforum. :innocent:

1 like

Zoveel moeite van iedereen, blijkt het straks een Sternglas te zijn ofzo :sob:

6 likes

Www.ishetal12uur.nl?

Ooh shit het is hier een uur later, daar moet ik wel, f rekening mee houden

3 likes

:drum::drum::drum::drum: nog 3,5 uur :drum::drum::drum::drum:

Jullie doen net of het een Rolex give away is van AVW :rofl::rofl::rofl:

2 likes

Je bouwt de spanning gewoon zo goed op.

2 likes

Wacht. Geen Rolex? Laat dan maar! :wink:

3 likes

Geef mij maar die Sternglass

Jullie helpen anders aardig mee.
Maar eerlijk is eerlijk, ik vind het wel leuk. Ook al gaat het maar om eenā€¦:zipper_mouth_face:

1 like

Ap royal oak? Man wat een giveaway!! :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Straks is het 12 uur en denkt iedereen ā€œoh, is dat het?ā€ en blijf ik er mee zitten :joy::joy::joy:

2 likes

Zie het dan maar zo, dan heb je wel je eigen giveaway gewonnen!

3 likes

Ja, die bestaan niet !
Als het gratis is betaal je met je privacy en waarom wilde je precies ook alweer een VPN dienst ?

Gratis is echt niet slim maar er zijn genoeg goeie deals te vinden voor startende diensten. Zo heb ik een lifetime subscribtion voor FASTESTVPN voor 20 dollar weten te bemachtigen. En dat is dus onbeperkt verkeer, en wordt afgehandeld op mijn router dus geen gedoe met instellingen op me pc enzo, en ik heb gewoon volle snelheid als ik de VPN server in Amsterdam gebruik (ze hebben veel servers in alle belangrijke landen) kortom een aanrader en nee ik doe niet aan ā€œcollaboratieā€ :smile: en heb geen aandelen.

Kwestie van goed googelen naar een goeie deal die ze niet op hun eigen website aanbieden, tis dus wel even zoeken.

Oohnee simpel te vinden deal is er nog op stack social was maar 1 Google away hier staatie

5 devies staat dus 5 simultane verbindingen, aangezien mijn router 1 verbinding maakt zitten bij mij dus al mijn devices erachter (en dat zijn er ruim meer dan 5)
Doe er uw voordeel mee ik gebruik dit al meer dan 3 maanden met volle tevredenheid.

1 like

Hahaha. Dat gebeurt echt niet. Zodra je hier iets gratis aanbiedt, komen er leden te voorschijn die je nog nooit hebt zien reageren :ok_hand:

7 likes

Dan moet nog steeds bij jezelf afvragen wat hun verdienmodel is, want voor die eenmalige uitgave van een luttele ā‚¬20 van iedere klant kunnen zijn niet hun machinepark onderhouden en daarnaast nog zelf ervan leven (lees: salaris uitgeven aan hun personeel).

Een betaalde dienst waar je een jaarabonnement neemt, geeft (meer) zekerheid dat men niet met je persoonlijke dataverkeer/gegevens aan de haal gaat.

1 like

:point_up_2::+1:

Heb zelf PIA. Tevreden. Lekker snel.

Maar @anon11367652EV had hier een interessant draadje over geopend.

https://www.horlogeforum.nl/t/welke-vpn-is-aan-te-bevelen/184358
(sorry voor nieuwe leden, is off-topic)