Het grote gratis topic

Over een jaar hebben we het over die keer dat @W.E een grap maakte over een VPN om zo vaker mee te kunnen doen aan een gratis give away en iedereen daar veel te serieus op in ging.

5 likes

Zelfs na dat ie hem al had uitgelegd :sweat_smile:

2 likes

:loud_sound: 30 minuten :loud_sound:

7 likes

Ik zit helemaal te shaken van de zenuwen man

2 likes

Ik heb lang niet zo vaak op mijn horloge gekeken van de spanning.
Echt een mooie imado heb ik om vandaag, alleen al daarvoor dank. :joy::joy::+1:

2 likes

Succes mannen!

2 likes

image

2 likes

:see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil::see_no_evil:

2 likes

When you find out it’s almost 12 o’clock…

giphy

6 likes

Succes, vraag me wel af hoeveel er mee doen?:joy:

1 like

me me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me meme me me me me me me me me me me me me me me me

1 like

:joy::joy: normaal kijk ik ook alleen maar de looks van mijn horloges, nooit om de tijd te zien.

1 like
1 like

Ik stem er voor om jou te laten diskwalificeren hier door :joy:

Edit: dat deze reactie 5 likes heeft binnen 10 seconden bevestigd hoeveel mensen hier zitten te lurken :joy:

8 likes

Yes! 12 o’clock! We kunnen van start!
Ok, hier zijn de regels. Ze zijn simpel en voor iedereen te bewerkstelligen. Wie het niet snapt heeft pech.

Als je interesse hebt in onderstaand horloge reageer je door je hand op te steken.
Dit doe je door hieronder (dus niet via PB) te reageren op dit bericht d.m.v. :raising_hand_man:t3: of :raising_hand_woman:‍♀️ of als dat niet lukt volstaat “Ikke, ikke ikke” ook.
De inschrijving sluit 15 minuten na het plaatsen van dit bericht.
Ik geef dat aan d.m.v. “inschrijving gesloten” te posten. Deelnemers die daarna nog reageren hebben pech.
We hebben hier allemaal een horloge dus op tijd zijn moet lukken.

Als de inschrijving gesloten is maak ik een deelnemerslijst van 1 t/m x (waarin X het aantal deelnemers is. Duh!:face_with_monocle:) op volgorde van inschrijving en laat ik @discobot een dobbelsteen gooien om de winnaar bekend te maken.
Hierna neem ik per PB met de winnaar contact op en verstuur ik het horloge morgen gratissss per brievenbuspakje.

Gesnopen? Mooi daar is ie dan:

Het is de Casio MTP-V001D-1 (denk ik)
Laatst hier op het forum overgenomen om als werkbeater te gebruiken maar hij kan niet op tegen de G-shock.
Het is een leuke quartz die netjes op de indices tikt en als je interesse hebt in de specs zoek je die maar lekker zelf op. Je hebt vanaf hier nog ongeveer 13,5 minuten dus dat is te doen.
Hij is niet meer in nieuwstaat maar hé, hij is gratis. Iets met een gegeven paard en een bek. Er zitten wat lichte krasjes op het glas dat geen glas is en de band heeft gebruikssporen. De band is trouwens nog op het formaat kinderpols maar de reservelinks zijn aanwezig. Ik heb hem 2 dagen op nato gedragen maar die hou ik zelf :hugs:

Heb je interesse? Waar wacht je dan nog op? :raising_hand_man:t3: of :raising_hand_woman:‍♀️ of “Ikke ikke ikke”. Go, go, go!!!

*disclaimer en spelregels: niet zeiken, hij is gratis.
Ben je het niet eens met de gang van zaken of de uitslag? Dan heb je dikke pech.
Ohja, maximaal 1 deelname per forumlid, anders wordt je stem als ongeldig gezien.

13 likes

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven. Maar of je er iets aan zult hebben betwijfel ik want ik kies sowieso voor McKip

4 likes

Ikke ikke ikke!!

Goed lezen guys!

ikke, ikke ikke

1 like

Count me in🙋🏻‍♂️

1 like