Het grote gratis topic

Ik kwam trouwens wel door jou op het idee om Discobot te gebruiken voor het dobbelen.

2 likes

Je neemt niet mijn hele quote over en gaat daaraan voorbij dat ik al aangeef dat ze deze deal niet op hun eigen site aanbieden, daar bieden ze geen lifetime abbo’s aan maar alleen maand jaar en 5 jaar abbo’s,

Verkeer kost geen drol meer tegenwoordig, machinepark / personeel hahaha, alle VPN diensten bestaan uit providers van een paar man die alles virtueel afnemen op diverse datacenters op de wereld en schalen capaciteit op / of naarmate men meer of minder gebruikers krijgen.
Amper personeel nodig en de enige hardware die ze nodig hebben zijn hun eigen laptops.

Dit soort deals worden aangeboden om kritische massa en mond op mond reclame te creëren,
Het is dus een bepaalde dienst, maar als jij liever teveel betaald mag dat natuurlijk altijd en neem je de diensten bij hun af direct van hun website, betaal je meer krijg je precies hetzelfde.
Als jij dat het gevoel van (meer) zekerheid geeft prima.

Voor de rest die er eventueel kritisch in staat zijn er legio reviews te vinden over diverse VPN aanbieders, waaronder ook deze, en deze club doet aan zero logging dus veel anoniemer / veiliger wordt het niet.

En doe met mijn tip wat u wilt, devies is echter dat er niet zoiets bestaat als gratis.

1 like

Misschien beter even verder in het VPN draadje in off-topic.

@W.E bedankt hè vriend. :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dan zijn wij het in ieder geval eens met elkaar. Dat was namelijk mijn voornaamste punt.

1 like

Dit in ‘het grote gratis’ topic zeggen is toch wel een dingetje.

7 likes

Hé, hé, da’s niet mijn quote! :smile:

1 like

Sorry, doet de forumsoftware als ik m uit jouw post door quote.

@discobot waarom zou @mckip zowiezo winnen?

Het ziet er erg partijdig uit. :joy::joy::joy:

1 like

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven. Maar of je er iets aan zult hebben betwijfel ik…

@discobot gooi 1d20

:game_die: 16

@discobot gooi 1d20

@discobot heb je muziek advies?

Omdat er geen antwoord komt

4 likes

Horloge vandaag binnengekregen, wat geweldig leuk ingepakt @GiveMeYourDough :smiley: :+1:

Me Dochtertje was helemaal door het dollen heen met haar cadeautje die in de bus lag :grin:

Na het afrukken van het cadeaupapier :point_down:

Band nog ietsje ingekort en gelijk om de pols.
Me dochter is er super trots mee, zelfs de hond en de buurvrouw moesten hem even zien :smile:

Heel erg bedankt Jos ook namens mijn dochter :+1:

61 likes

Helemaal top! Super tof dat ie zo goed terecht gekomen is! Ik vond door ieders enthousiasme de actie al zeer geslaagd maar dit maakt het helemaal af :grinning: Heel veel plezier ermee en misschien zien we je dochter over een jaar of 10 wel zelf op het forum met d’r collectie :sweat_smile:

11 likes

Haha dat zou zomaar goed kunnen :grin::+1:

2 likes

Claim alvast Mckuiken voor haar.

11 likes

Of McChick voor over 10 jaar

9 likes

Kan ik iemand blijmaken met een Tudor 2019 Catalogus

Ga hem niet versturen dus ophalen of langsbrengen in de omgeving van Maastricht.

2 likes