Het grote gratis topic

Hé, hé, da’s niet mijn quote! :smile:

1 like

Sorry, doet de forumsoftware als ik m uit jouw post door quote.

@discobot waarom zou @mckip zowiezo winnen?

Het ziet er erg partijdig uit. :joy::joy::joy:

1 like

Je kan mij oproepen door @discobot help weergeven te schrijven. Maar of je er iets aan zult hebben betwijfel ik…

@discobot gooi 1d20

:game_die: 16

@discobot gooi 1d20

@discobot heb je muziek advies?

Omdat er geen antwoord komt

4 likes

Horloge vandaag binnengekregen, wat geweldig leuk ingepakt @GiveMeYourDough :smiley: :+1:

Me Dochtertje was helemaal door het dollen heen met haar cadeautje die in de bus lag :grin:

Na het afrukken van het cadeaupapier :point_down:

Band nog ietsje ingekort en gelijk om de pols.
Me dochter is er super trots mee, zelfs de hond en de buurvrouw moesten hem even zien :smile:

Heel erg bedankt Jos ook namens mijn dochter :+1:

61 likes

Helemaal top! Super tof dat ie zo goed terecht gekomen is! Ik vond door ieders enthousiasme de actie al zeer geslaagd maar dit maakt het helemaal af :grinning: Heel veel plezier ermee en misschien zien we je dochter over een jaar of 10 wel zelf op het forum met d’r collectie :sweat_smile:

11 likes

Haha dat zou zomaar goed kunnen :grin::+1:

2 likes

Claim alvast Mckuiken voor haar.

11 likes

Of McChick voor over 10 jaar

9 likes

Kan ik iemand blijmaken met een Tudor 2019 Catalogus

Ga hem niet versturen dus ophalen of langsbrengen in de omgeving van Maastricht.

2 likes

Super! :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd, leuk dat je dochter hiermee de tijd kan gaan leren lezen. Jong geleerd… :wink:

Ook een shout out naar deze topactie van @GiveMeYourDough

2 likes

:pray:t3:

2 likes

Ik kreeg net een cadeaubon van €120 van Christopher Ward door de brievenbus, mocht iemand interesse hebben, stuur me maar een berichtje met je emailadres, dan stuur ik de code door.

Edit, deze is vergeven

3 likes

Shit, ik wilde net vragen of die ook geldig was voor het blauwe gedeelte.

5 likes