Het grote gratis topic

Super! :slight_smile:

1 like

Gefeliciteerd, leuk dat je dochter hiermee de tijd kan gaan leren lezen. Jong geleerd… :wink:

Ook een shout out naar deze topactie van @GiveMeYourDough

2 likes

:pray:t3:

2 likes

Ik kreeg net een cadeaubon van €120 van Christopher Ward door de brievenbus, mocht iemand interesse hebben, stuur me maar een berichtje met je emailadres, dan stuur ik de code door.

Edit, deze is vergeven

3 likes

Shit, ik wilde net vragen of die ook geldig was voor het blauwe gedeelte.

5 likes

Hier ook eentje, maar volgens mij is het een generic code die voor iedereen hetzelfde is :joy:

2 likes

Dat waren ook mijn bevindingen.
https://www.christopherwardforum.com/viewtopic.php?f=1&t=52698

Man, hier word ik nou zo teleurgesteld van hè. Prachtige cheque, speciaal voor mij, mijn naam erop getypt.

Sommige dingen wil ik niet weten.

4 likes

De eerste die бесплатно correct in het Nederlands vertaalt krijgt deze geinige Vostok gratis toegezonden. Leuk projectje of gewoon voor de heb. Kroon is wat wiebelig maar hij is dan ook in het Oostblok gemaakt. FULL SET!
Verzendkosten zijn voor mij :sunglasses:

19 likes

Betekenis is: Gratis

2 likes

Kom ook altijd te laat. Had net deze kast nodig om te experimenteren.

1 like

Straks horen we je alleen nog maar over Vostoks, Kasper :joy:

6 likes

Je hoort mij toch ook niet altijd over mijn Junghans of Omega die ik heb. :laughing:
Maar ik draag ze wel hoor. Die omega wat minder; alleen met feestdagen. Die Junghans vind mijn vrouw mijn mooiste horloge en is daarom een blijvertje.

1 like

Mijn beeld is dat jij alleen Invicta’s hebt. Gelieve je daaraan te conformeren :stuck_out_tongue:

10 likes

Nee. Heb ook een Boccia, Junghans en Omega. Sta altijd open om dingen uit te proberen.

4 likes

En dus binnenkort waarschijnlijk een Vostok

2 likes

And the winner is…
VINNER :sunglasses:
Hij komt vandaag naar je toe!

8 likes

Haha er was dus toch iemand sneller :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Mij maakt het niks uit.

Ik dacht dat het “gratissssss” betekende. Balen :smirk:

2 likes