Het grote gratis topic

Thanks, ga aan de slag met mijn SKX en dus even kijken welke ik ga gebruiken.
Als ik deze niet gebruik dan komt hij weer in het gratis topic hier.

Iemand interesse in de catalogi van Panerai, A. Lange en Breguet (4delig)? Zonde om weg te gooien maar bewaren doe ik ook niet :balloon:

2 likes

Daar heb ik wel interesse in! Staat leuk bij de rest hier. :grin:

1 like

@Mike stuur even je adres via de PM dan komen ze jou kant op!

3 likes

Ik heb ook weer wat te vergeven. Ik kwam dit horloge tegen in een la met prulletjes. Ik maak er graag iemand anders blij mee. Het is een merkloos mechanisch horloge. Alles werkt naar behoren. Stuur mij een pb, dan kies ik een willekeurig iemand. Komt gratis in een bubbelenvelop naar je toe.

Groeten,

Andy

11 likes

Ik heb wel interesse

Graag een pb dan kies ik morgen iemand. Sommige mensen zijn namelijk niet in staat om direct te reageren en die wil ik ook graag een kans geven…

7 likes

Leuke actie :+1:maar ga niet mee doen alleen om de heb. Gun deze graag aan iemand die hem dan ook echt gaat dragen.

7 likes

Het horloge is zojuist vergeven aan @Batossai . Veel plezier ermee! De rest, bedankt voor de berichten! :+1:

2 likes

O wauw thanks! :grin::confetti_ball::confetti_ball:

5 likes

Graag gedaan! Hij gaat vanmiddag op de post. Veel plezier ermee!

Groeten,

Andy

4 likes

Hij is binnen! Erg leuk horloge. Er zit zelfs een automatisch Miyota uurwerk in. Nogmaals dank @The_President. :grin::ok_hand:

21 likes

Heey top! Staat je goed, zeker op die band! Nogmaals graag gedaan! :+1:

3 likes

Iemand interesse in een Omega Seamaster catalogus uit 2002? Stuur maar een pb.

7 likes

Iemand een gratis 22mm NATO bandje? Ongebruikt!

2 likes

Band is weg! Veel plezier ermee @Ducaton!

1 like

Gevonden! Geen idee waar het bij hoort, ik vermoed dat het extra schakels zijn voor een (shark) mesh band.

Gratis voor de liefhebber, graag even een PB.

2 likes

Gratis 2 rubberbandjes 22mm. Ik heb deze ooit gratis gekregen van Monsterwatches. Een rode en en oranje.
Verzending 2,50 euro.

3 likes

Beide zijn al vergeven!

Ideaal voor als het nu buiten nat, guur of (g)oris.
Ideaal voor als kerst niet bestaat uit kerststol maar Frans witbrood.
Het seiko-st u alleen de verzendkosten.

Mocht iemand dit leuk vinden, geef mij een pb’tje en het komt tegen verzendkosten uw kant op.

5 likes