En ze gaan kerstdagen doorbrengen bij een lees en bladergraag forumlid.
Ik wil ze wel proberen!
Hetgene dat niet past/bevalt zal ik weer in dit topic plaatsen voor de liefhebbers.
kan ik iemand blij maken met een kadocheque van 750 euro voor Schaap en Citroen? geldig tm 31 januari bij besteding vanaf 3000 euro. Alleen op sieraden mug Pamellato…
Dat is een aardige korting, netjes
Hij is vergeven.
top heel fijn dat die weer gedragen wordt, batterij is pas vervangen dus ze kan er nog een tijdje tegen aan
(Inmiddels vergeven aan iemand die er toevallig een nodig had).
Voor degene die er toevallig een nodig heeft. Een kroon plus stem voor een Seiko 7S26 uurwerk. Gratis en voor niets.
Heb nog een paar 22mm bandjes, gratis voor HFers.
Rikketik, N22, ophalen!!
En winegums zo lang de voorraad strekt!!
Foutje!
Dit bandje van een of ander gevlekt reptiel heb ik ooit op onoordeelkundige wijze van nieuwe gaten trachten te voorzien. Het resultaat noopte me tot de aanschaf van een gatenkniptang, waarna een wereld voor me openging.
Ik kan hem proberen te verkopen “als nieuw” maar daar prikken ze zo doorheen.

Ter zake. Kan ik iemand blij maken met dit vlekbandje met extra gaten? 20mm.
Je ziet die gaatjes niet als je het omhebt.
Kan ik iemand blij maken met deze bandjes?
De bruine leren banden zijn identiek aan elkaar en zijn officieel bedoelt voor een Fossil CH2565. De aanzet breedte is 22mm.
Het mesh bandje is reeds geclaimd binnen enkele seconden. Nog één leren band beschikbaar!
Heeft iemand toevallig een Tissot Couturier en kun je een hele en halve schakel gebruiken?
Verzendkosten voor degene die het wil hebben moet lukken in een envelop.
Ik vind ze, bij elk type horloge, geweldig. Zeker met een afritsbare khaki broek en slippers