Wow, die Laurent Ferrier is sexy!
Mijn pols is 16,5-17cm
17cm - 17,5 cm
Lekkere foto’s weer was top
Vandaag een fantastische (Speedy) GTG gehad georganiseerd door @Watchstick_81
Dank voor de geweldige dag en attentie, en hier een overzicht van wat ik o.a. mooi vond (toen het licht nog ok was )
Erg leuke middag gehad! Leuk om zoveel Speedy fans te ontmoeten en zoveel mooie horloges te zien. @Watchstick_81 super georganiseerd. Bedankt!
Mijn grail, ST1. Wie weet ooit.
Het origineel vs. de Hodinkee editie.
Imposante koffer-collectie van @rjbroer
Moet je in het echt zien… het kast materiaal ceramic is iets bijzonders.
Het was inderdaad top geregeld, en super gezellig. De tijd vloog echt voorbij. Superbedankt @Watchstick_81, en verder natuurlijk alle aanwezigen
Zoveel met andere liefhebbers gepraat dat ik bijna vergat om foto’s te maken. Thx @Watchstick_81 voor de organisatie van deze gave GTG!
Ziet er heel gezellig uit. Lekker ook al die speedies bij elkaar
Was hele toffe middag, thanks @Watchstick_81 voor de organisatie! Het was voor mij een eerste keer naar een GTG, maar ik ben onder de indruk van wat er allemaal op tafel lag. Mijn inbreng was mager, maar het vertrouwen dat mensen hebben in het laten bepotelen van hun collectie is super gaaf!
Zoals al geschreven was het winterlicht mooi maar uitdagend, een kleine bijdrage mijnerzijds:
Ik neig toch naar het edelmetaal, als ik de selectie zo zie

Thuis met het gezin aan het nagenieten van deze mooie GTG
Mijn zoontje was heel blij met zijn eigen Speedy
Helaas weer een GTG die blijkbaar alleen voor een beperkt aantal bij te wonen is.
In het verleden werd er vaak een topic gestart om te zien of er interesse was om deel te nemen een meeting, het lijkt wel haast of het tegenwoordig meer is dat je bekend moet zijn bij die of gene om uitgenodigd te worden.
Nu kan het wezen dat ik iets gemist heb op het forum of zulke berichten staan op een gesloten deel wat ik niet kan lezen maar jammer is het wel.
Had graag lopen shinen met mijn Speedmasters.
Niet heel gek toch?
Gemiddelde meet ligt er voor een paar ton/1 mil+ op de tafels. Lijkt me vrij logisch daar niet jan en alleman bij uit te willen nodigen.
Volgens mij is er een vraag gesteld in het Speedmaster topic, met de interesse naar een GTG. Ik denk dat je daar gewoon op had kunnen reageren. Ik zou m’n horloges thuis laten bij een open uitnodiging.
Zoals hierboven ook al terecht wordt opgemerkt: het gaat vooral om de veiligheid. Ik heb uiteindelijk wel een paar forum members de kans gegeven omdat ze actief posten in het Speedmaster topic. Ik had ook meer HF Speedmasterliefhebbers kunnen uitnodigen, maar ik heb het beperkt op 20 personen. Dit houdt het overzichtelijk en gezellig. En om eerlijk te zijn, ik heb geen idee van jouw horlogecollectie of wie jij bent…Als iemand vanuit de “inner circle” iemand anders aanbeveelt die ik niet ken, vertrouw ik daar blind op. Maar ik ga niet wildvreemden uitnodigen.
Precies dit dus. Omdat een GTG daarmee veilig blijft, hadden de grotere verzamelaars het vertrouwen om koffertjes van 300.000 euro of meer mee te nemen. Iemand had onder andere een Moonshine 50th en platina 321 mee, met een waarde van 115.000 euro. En zo ging het bedrag op de tafel inderdaad al heel snel boven de 1 miljoen euro. En het mooie is dat iedereen er met respect mee om gaat en de eigenaren de horloges en kennis ook graag deelt met de andere gasten.
Het was sinds lange tijd dat er zoveel Speedmasters aanwezig waren, dus het was een unieke en fantastische GTG. Ik heb genoten en veel geleerd! Hoe vaak kan je zoveel uitvoeringen bij elkaar zien en vergelijken. En de Moonshine 50th en SpeedyMoon (vintage) zijn nu mijn grails…(oeps)
Fantastisch wat een mooie gtg! Heel veel
Speedies in alle soorten en maten.
Was weer gezellig!
Ziet er fantastische uit! Top dat je dit organiseert. Helemaal eens wbt het uitnodigen van Jan en alleman.
Mooie GTG en nog mooiere stukken