Zal ik hem verwijderen? Laat even weten als je op de foto staat en dit niet wilt. Sorry, was weer eens te snel:+1:![]()
Nog precies 2 weken te gaan !
Dan is er de heuse
Squale x doxa x hgp get together !
Er zijn nog een paar plaatsen dus wil je dit niet missen of wil je wat meer context over hoe of wat die avond klik dan even op de link. Dan kom je in het gtg topic en ben je helemaal op de hoogte.
We zien jullie graag aldaar met veel horloge geweld en plezier
Groet Stef.
https://www.horlogeforum.nl/t/squale-x-doxa-x-hgp-gtg-2025/578116/53?u=tijdspraak
Plaatje voor de sfeer
het is bijna zo ver !!!
Was gisteren een ontzettend toffe “Squale-Doxa-HGP” GTG!
Onwijs tof zoveel verschillende modellen bij elkaar te zien, en vooral om mede-HF’ers in het echt te zien en spreken.
Uitstekend georganiseerd @Tijdspraak ![]()
![]()
Helemaal niets aan toe te voegen, alleen hieronder nog ‘een paar’ foto’s … ![]()
Het licht was nogal kløte, waardoor het merendeel helaas niet echt scherp is. Maar goed, ik heb geprobeerd er nog wat van te bakken en het geeft toch een aardig beeld van wat er allemaal op tafel lag. Lekker divers!
All credits voor dit leuke onderonsje gaat trouwens naar @Tijdspraak. ![]()
Mooie foto’s Remco, zeker gezien het licht waarmee je moest fotograferen.
Kort gezegd: goed gedaan jochie ![]()
Heel mooie foto’s!
Dus zelfs met daglicht is het daar in die bierkerk te donker ![]()
Daar was ook een keer een Redbar GTG, dat was 's avonds helemaal een drama.
Wij hebben geen daglicht gezien enne de eigenaar had de “click aan/uit” in zijn broekzak, waardoor het licht telkens weer langzaam uit ging …
ach, ja. Wel een leuke lokatie voor zo’n uitje! Service was ook vriendelijk en top. Stef had bonnetjes geregeld (voor de drankjes) en we hebben vooraf met een klein groepje nog even een burgertje genomen, was allemaal prima. Voor herhaling vatbaar!
Nu dus ook. ![]()
Ah dan leek het zo op die totaalfoto van de entresol. Anyway, mooie foto’s dus. Volgende keer neem ik een LED lamp mee. Deze ligt al een tijdje klaar…zijn alle GTG’s opeens overdag ![]()
Dit ding heeft mij trouwens héél erg positief verrast! ![]()
Zeker in de staat waarin deze Bell & Ross was, lekker gebruikt (… hoor mij nou!
) met hele coole Rambo-vibes. De band paste er ook prima bij. Ik kreeg er hebberige kriebels van. Gelijk ook zin om de jungle in te gaan!
![]()
Dat is een hele fraaie B&R ![]()
Het is precies hierom mijn daily beater. De staat geeft mijn OCD-tic rust. Als ik ergens tegenaan tik of loop dan boeit het me voor het eerst totaal niet. Oh leuk… nog een krasje erbij! De Nick Mankey strap wint het momenteel ook van de MN van Erika.
Is er al een ‘Show je lekker gebruikte PVD’ topic ![]()

Stond verrassend goed! Beide zag ik zelf voor 't eerst, zowel de (een) B&R als deze band. Mooie combi.
@junior ondanks het klote licht denk ik toch echt wel dat jou foto en edit skills on point zijn ! Bedankt voor deze mooie sfeer impressie! Ik ga met alle toffe foto’s een mooie mail maken naar de merken toe. En een ding is zeker bij de volgende zal er licht zijn. Hopelijk in de vorm van zon en dan allemaal in een Hawaï shirt en Bermuda ![]()
Dank je wel! Enne, we doen even een kwisje … ![]()
Weet iemand nog welk type uurwerk er op het ‘horloge freak’ shirt van @Tijdspraak staat?
![]()
Ondanks het licht, heb je toch maar weer een leuke sfeer impressie weten te geven!

Had je me gisteren niet in m’n oor kunnen fluisteren, dat je deze vraag vandaag zou stellen?
Dan had in er een foto van gemaakt en door Google Lens gegooid. ![]()
@junior Wat een heerlijke rapportage, dankjewel. Heren, mogelijk dames, dat ziet er uit als een hele gezellige avond met mooi materiaal. Tof opgezet!