Het grote GTG-only-topic I

Ja, was zeer geslaagd. Leuk om voor het eerst (en niet voor het laatst) eens een GTG bij te wonen!

Dank aan de organisatie!

32 likes

Terug waar het op gtg gebied vorig jaar allemaal begon. Bij de gtg georganiseerd door @Vintagelover (die ook de mooie locatie verzorgde), @Mechoj en de helaas afwezige @Aequitas1981. Het was alweer even geleden. Maar het was weer eens een leuk middagje een zeer gevarieerd aanbod horloges bepotelen en er over praten. Met bekenden maar ook veel nieuwe gezichten. Alle aanwezige en de organisatie bedankt voor de leuke middag :ok_hand:t2:

44 likes

En daglicht! Dat geeft zo’n betere indruk van de horloges. En ook gaaf, zo’n meteoriet achtergrond :wink:
Mooie foto’s!

Prachtig die Constellations! De piepan heeft echt een eigen gezicht.

3 likes

Die rose goud caped c shape was ook echt heel mooi :ok_hand:t2:
Moet zeggen dat zulke vintage omega ook altijd erg trekt als ik het weer in de handen heb gehad

4 likes

Bijzonder graag gedaan!

1 like

Altijd leuk, even koffie drinken met @mafkees :ok_hand:.

30 likes

Heerlijke snoepgoed bij mekaar. :drooling_face:

1 like

Ik zal eerlijk zijn, ik heb deze gevlagd vanwege explicit content

geintje :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooi setje zo :+1:

1 like

Leuke diversiteit aan horloges hier! :ok_hand:t2:

1 like

Weer gezellig met de mannen @Petteflet en @Tmbrszs de gebruikelijke lunch, horloges en bruinfruit-middag gehad.

Ik was bijzonder onder de indruk van de Squales. Verrasste mij positief. En de gouden Seiko van Tim was ook echt een coole zomerknaller :sunglasses:

27 likes

Wat @Sebastiaan zegt. De Squales van @Petteflet waren echt erg leuk om in het echt te zien.

Daarnaast blijft de Arsa van @Sebastiaan erg mooi.

De plaat van de Vostok is ook erg mooi. Doet mij erg denken aan mijn oude Vostok.

18 likes

Ik sluit me er bij aan! Was weer een leuke middag onder de rivieren met @Sebastiaan en @Tmbrszs. :clap:

27 likes

Vandaag in Antwerpen een heerlijke mini GTG lunch gehad met @Benoitf
We moesten flink ons best doen om niet te vergeten de smakelijke lunch gerechtjes op te eten. De tafel lag namelijk vol met horloges, waar we lekker over konden praten. Super gezellig. Uiteindelijk is hij met mijn Speedmaster 105.012-66 naar huis gegaan en ik met zijn Explorer 124270. Twee klassiekers. Vintage vs. modern. Top deal.

47 likes

Same post / different view, van een top lunch gesproken, in alle opzichten! En ook de nieuwe toevoeging (met bijhorende jeans hemd foto / was niet afgesproken @myfriendscallmeKC !)

46 likes

@myfriendscallmeKC en @Benoitf gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten! Altijd leuk zo’n mini-GTG!

4 likes

GTG-Swap

3 likes

I like the concept!

Benieuwd of mij dit ook ooit gaat overkomen :sweat_smile:

4 likes

Enkel voor mensen met gouden Speedies of ZEPs :innocent:

3 likes

Dan heb ik mijn kansen onlangs vakkundig het raam uitgegooid.

2 likes