Het grote GTG-only-topic I

Ai, ik hoop dat er toch wat doekoe kwam binnengewaaid achteraf.
Indien niet wil ik wel wat bij jou op de stoep komen logeren.

1 like

Zon GTG lijkt mij echt heel gaaf. Lekker met medeverslaafden over horloges hebben en bij elkaar in de collectie kijken.
Is er binnenkort nog één in het Noordhollandse?

Dat is het ook. Geeft de hobby een extra dimensie. Een club gevoel.

Makkelijkste GTG’s om bij aan te schuiven zijn die van RedBar Amsterdam. Kan je op hun site voor inschrijven om lid te worden. Krijg je (nadat ze je hebben gechecked en toelaten) elke maand een uitnodiging. (De niet gesponsorde GTG’s zijn de leukste, hoef je niet naar reclame praatjes van een merk te luisteren) Daarna ken je een paar mensen en kom je zo op andere GTG’s.

6 likes

Dit is inderdaad het belangrijkste, jezelf bekend maken. Als het vertrouwen er is, dan zal je (mogelijk) ook een uitnodiging krijgen voor een andere GTG. Met zoveel waarde op de tafels is vertrouwen het allerbelangrijkste. Redbar heeft inderdaad een “open deur” beleid en de lat ligt daar lager.

En deze fout wordt vaak gemaakt: het gaat niet om de grootte of waarde van je collectie, maar wel het enthousiasme en de interesse die je toont.

7 likes

Aah wat een fijne info. Dank jullie wel. Ga zeker dit bekijken.

1 like

Dit was er weer een voor in het boekje! Dank gastheer en aanwezigen voor dit wederom meer dan geslaagde weekend :smiling_face_with_three_hearts:

58 likes

Mooi volk daar. Altijd leuk om een ex van jezelf te kunnen bespeuren tussen al dat geweld. :raised_hands: :face_with_monocle:

9 likes

Die zin zou in een ietwat andere context echt minder fraai zijn :sweat_smile::wink:

21 likes

:rofl::rofl::rofl:

Oysterquartz @RBK :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

@Silvester1987 :raised_hands:t2:

2 likes

Haha. Het was weer mooi.

(Ben nog niet eens thuis :rofl:).

7 likes

Wat een toewijding :pray:

4 likes

Die Omega jump hour is cool. Die zou ik graag eens in het echt zien/passen.

5 likes

Fraaie Big Rose

3 likes

Was gezellig mannen in de mooiste uithoek van ons land! Nog even romantisch gedaan zelfs

13 likes

Joh, ik zwijmel nog na :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

:star_struck::star_struck::star_struck:

54 likes

Phu, het was met security hoop ik :sweat_smile:

1 like

Een mooie volle tafel, dat zie je niet vaak meer :heart_eyes:

1 like