Ik heb een tijd terug een Tissot pointer date voor een prijs van rond de 150 euro laten lopen, ik snap nog steeds niet waarom…
Zo eentje…
Noem ook 1 voorbeeld, model & prijs…
Ik heb een tijd terug een Tissot pointer date voor een prijs van rond de 150 euro laten lopen, ik snap nog steeds niet waarom…
Zo eentje…
Noem ook 1 voorbeeld, model & prijs…
Haha, ik kreeg in het voorjaar van 2016 een 14060m aangeboden voor 3800 ekkies. En een Omega 2254 voor 1500 ballen. Beiden in topstaat.
Spijt.
Van de winst had ik een mooie reis kunnen maken.
Mooie Tissot trouwens.
Toen ik mijn superocean kocht kon ik een colt kopen voor 1800 nieuw maar wel quartz ondanks dat spijt dat ik die er niet bijgekocht heb.
Hoeveel mm?
Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down
Hoe krijg je die tekst wazig? Deze digibeet ontdekt net pas dat als je er op klikt hij weer leesbaar is…
Even aan je buurvrouw vragen mss.
Heel veel drinken.
Of op dat tandwieltje klikken en ‘blur spoiler’ kiezen.
Kom ik net vandaan!
Heb ooit een mooie pr 526 op eBay laten lopen voor iets van 170 Euro omdat ik de weken daarvoor al erg veel gekocht had…
Oef.
Ik heb eigenlijk nog nergens spijt van maar ben ook niet zo dat ik denk, zo dat is een leuk horloge, laat ik die eens proberen. Als ik een horloge koop dan is er een tijd over heen gegaan.
Wat maakt het uurwerk van de 526 anders/beter dan de 516 ?
Zit een hi-beat (28800 bph) omega 1012 of 1022 in. Verder vind ik de kast- en bandvorm net wat strakker dan de 516.
Whahaha, heerlijk. Bedankt man. Ik ga stuk hier.
42mm was dat toen… of een 44🤔
vroeg ik mij ook al af.
Kom ik net vandaan!
Ah, ik was er 2 uur geleden, dus was jij ná mij